Το Q2 L, όπως θα ονομάζεται, θα αποκτήσει στην πορεία και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση Ε-Tron, κίνηση λογική και αναμενόμενη από τη στιγμή που η κυβέρνηση της χώρας ενισχύει την αγορά των EV. Για το ηλεκτρικό Q2 L δεν υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία, πέρα από το ότι οι μπαταρίες του θα του εξασφαλίζουν μια αυτονομία 500 χιλιομέτρων, νούμερο που ακούγεται υπερβολικό, ακόμα και αν αφορά την τιμή που προκύπτει από τον τυποποιημένο κύκλο μέτρησης που χρησιμοποιείται.
Η ηλεκτρική έκδοση του επιμηκυμένου Q2, ακριβώς όπως και οι συμβατικές, προορίζεται για την Κίνα -αρχικά τουλάχιστον. Η διάθεσή της στην Ευρώπη, σε συνδυασμό με το στάνταρ μεταξόνιο καθώς με το πιο μεγάλο θα υπήρχε έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός με το Q3, θα είχε νόημα σχεδόν αποκλειστικά για τη συμπίεση του μέσου όρου των τιμών εκπομπής ρύπων της μάρκας.
Εμπορικά η επιτυχία του ηλεκτρικού Q2 θα ήταν περιορισμένη, καθώς ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για το εισαγωγικό SUV της γερμανικής εταιρείας που βέβαια είναι και το πιο προσιτό. Το τελευταίο σαφώς και δεν θα ίσχυε για την ηλεκτρική του εκδοχή, ειδικά αν η αυτονομία της φτάνει τα 500 km, οπότε μοιραία και το ενδιαφέρον θα ήταν περιορισμένο. Ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχουν πανευρωπαϊκά θεσπισμένες επιδοτήσεις.