Βέβαια δεν είναι σίγουρο πως θα υιοθετηθεί το συγκεκριμένο όνομα αλλά είναι το πιο πιθανό. Η επανεμφάνιση πάντως της Mitsubishi στην κατηγορία των super mini είναι πλέον πολύ πιο εύκολη από ότι στο παρελθόν. Και αυτό γιατί από τη στιγμή που είναι μέλος του ομίλου των Renault Nissan έχει πρόσβαση σε πλαίσια, κινητήρες κ.λπ. και δεν χρειάζεται να τα εξελίξει μόνη της. Κάτι που θα ήταν ανέφικτο από πλευράς κόστους.
Έτσι λοιπόν το νέο Colt θα μπορεί να χρησιμοποιεί το πλαίσιο του καινούργιου Renault Clio, που αναμένεται να παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του 2018. Φυσικά κάτω από το καπό του θέση θα βρουν και οι κινητήρες, σίγουρα αυτοί της βενζίνης και με μια μεγάλη επιφύλαξη ο καινούργιος diesel των 1.500 cc.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των Ιαπώνων και με την αξιοποίηση των πόρων του ομίλου Renault Nissan Mitsubishi οι παγκόσμιες πωλήσεις του νέου Colt, προκειμένου να καλύπτονται τα έξοδα εξέλιξης και παραγωγής του, θα πρέπει να είναι 100.000 μονάδες ετησίως. Νούμερο που εκ πρώτης όψης δεν σοκάρει.
Από την άλλη όμως ο ίδιος ο γαλλό-ιαπωνικός όμιλος θα προσθέσει, πέρα από τα Clio και Micra και ένα ακόμα super mini στη γκάμα του, με τα σήματα της Dacia. To οποίο επίσης θα βασίζεται στο πλαίσιο του νέου Clio, με αποτέλεσμα ακόμα και ο εσωτερικός ανταγωνισμός να είναι ιδιαίτερα σκληρός.