Το πρώτο Honda Clarity Fuel Cell έφτασε στην Ευρώπη


Το Clarity Fuel Cell εντάσσεται στο σχέδιο της Honda για τη δημιουργία ενός στόλου κατά τα δύο τρίτα ηλεκτροκίνητου μέχρι το 2030.

  • 5/12/2016

Τα πρώτα μοντέλα του Clarity Fuel Cell, του πιο προηγμένου οχήματος μηδενικών ρύπων της Honda, έφτασαν στην Ευρώπη την προηγούμενη εβδομάδα.

Τα πρώτα έξι οχήματα θα δοκιμαστούν με πελάτες σε Λονδίνο και Κοπεγχάγη στο πλαίσιο του project Hydrogen for Innovative Vehicles (HyFIVE), που είναι μερικώς χρηματοδοτούμενο από την κοινοπραξία Fuel Cell & Hydrogen Joint Undertaking (FCHJU).

Το νέο Clarity Fuel Cell ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις της Honda στον τομέα αυτό. Είναι το πρώτο sedan κυψελών καυσίμου που φέρει ολόκληρη τη συστοιχία της μπαταρίας κάτω από το καπό, απελευθερώνοντας άφθονο χώρο στην καμπίνα τη μεταφορά πέντε επιβατών.

Μια πρόσφατη δοκιμή της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος - US Environment Protection Agency (EPA) μέτρησε ωφέλιμη αυτονομία 589km, τη μεγαλύτερη από οποιουδήποτε άλλου οχήματος παραγωγής μηδενικών ρύπων. 

Ο Thomas Brachmann, Επικεφαλής Μηχανικός του Project, τμήμα R&D της Honda και υπεύθυνος προγράμματος Clarity Fuel Cell της Honda στην Ευρώπη δήλωσε: «Η Honda ήταν ανέκαθεν από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορία στην έρευνα & εξέλιξη. Η άφιξη αυτών των οχημάτων στην Ευρώπη και η συμμετοχή της Honda στο HyFIVE είναι το επόμενο βήμα στο όραμά της για πλήρη εμπορευματοποίηση αυτής της τεχνολογίας».

Το HyFIVE project στόχο έχει την προώθηση της διάδοσης και χρήσης της τεχνολογίας οχημάτων κυψελών καυσίμου και της σχετικής υποδομής σε όλη την Ευρώπη. Αφού ολοκληρωθεί η δοκιμή, 185 οχήματα Κυψελών Καυσίμου από πέντε κατασκευαστές αυτοκινήτων θα δοθούν σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες σε Αυστρία, Δανία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία και Βρετανία.

Το Clarity Fuel Cell είναι η πεμπτουσία της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων Honda και υπογραμμίζει τη δέσμευση που πρόσφατα ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Takahiro Hachigo, ότι τα δύο τρία του παγκόσμιου στόλου της θα περιλαμβάνουν ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.