ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016
ΑΛΛΑΓΕΣ 2016

Το οριστικό format των νέων κατατακτήριων δοκιμών 5/3

  • img

Θα εφαρμοστεί από τον αγώνα της Αυστραλίας.

Το θρίλερ με τις αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών ολοκληρώθηκε με το Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ να εγκρίνει την Παρασκευή 4/3 το νέο σύστημα που είχε προηγουμένως γίνει ομόφωνα αποδεκτό από την F1 Commision και να ανακοινώνει μάλιστα πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς, στο Albert Park της Αυστραλίας. 

Είχαν προηγηθεί συζητήσεις επί συζητήσεων με τον Bernie Ecclestone να λέει πως δεν είναι εφικτή η εφαρμογή του από την Αυστραλία λόγω θέματος που είχε να κάνει με το λογισμικό και πως θα τοδούε να εφαρμόζεται για πρώτη φορά από το ισπανικό GP.

Τελικά απ’ ότι φαίνεται τα όποια θέματα υπήρχαν με το λογισμικό ξεπεράστηκαν και έτσι από το πρώτο Grand Prix θα δούμε αν άξιζε όλος αυτός ο θόρυβος που προκλήθηκε.

Οι πιλότοι πάντως δεν το βλέπουν με καλό μάτι...

Πάμε να δούμε αναλυτικά πως διαμορφώνεται το νέο format:

Q1 - διάρκεια 16 λεπτά

- Μετά από 7 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Στο τέλος του Q1 οι πιλότοι που έχουν προλάβει να περάσουν την γραμμή τερματισμού θα ολοκληρώσουν την χρονομετρημένη προσπάθειά τους.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q1 και 15 θα συνεχίζουν στο Q2.

Q2 - διάρκεια 15 λεπτά

- Μετά από 6 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Στο τέλος του Q1 οι πιλότοι που έχουν προλάβει να περάσουν την γραμμή τερματισμού θα ολοκληρώσουν την χρονομετρημένη προσπάθειά τους.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q2 και 8 θα συνεχίζουν στο Q3.

Q3 - διάρκεια 14 λεπτά

- Μετά από 5 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Στο τέλος του Q3 οι δύο εναπομείναντες πιλότοι θα μπορούν να ολοκληρώσουν την χρονομετρημένη προσπάθειά τους σε περίπτωση που προλάβουν να περάσουν την γραμμή τερματισμού.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK