GP Αυστραλίας: Ο Albon στο μονοθέσιο του Sargeant – Μεγάλη ζημιά στην FW46 του


Η Williams έθεσε τον Sargeant εκτός αγωνιστικής συνέχειας, με τον Albon να οδηγεί το μονοθέσιο του Αμερικανού, αφού η ζημιά στο δικό του είναι εκταταμένη, μετά το ατύχημά του στο FP1.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: WILLIAMS RACING
  • 22/3/2024

Στα πρώτα λεπτά του FP1 στο GP Αυστραλίας, ο Alex Albon έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, πατώντας άτσαλα πάνω στο κερμπ της στροφής 6 και καταλήγοντας στις μπαριέρες της στροφής 7, προκαλώντας εκτεταμένη ζημιά στην FW46 του.

Φυσικά, ο Albon έμεινε εκτός FP2, με τη Williams να προσπαθεί να επιδιορθώσει το σασί, όμως λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση της δράσης της Παρασκευής, η ομάδα ανακοίνωσε ότι ο Logan Sargeant δε θα συνεχίσει στο GP Αυστραλίας, αφού ο Ταϊλανδός θα οδηγήσει το μονοθέσιό του για το υπόλοιπο του αγωνιστικού τριημέρου.

Η βρετανική ομάδα είχε ήδη τονίσει ότι δεν έχει φέρει εφεδρικό σασί στην Αυστραλία, όμως μέχρι τώρα, τίποτα δεν είχε επιβεβαιωθεί. Η ανακοίνωσή της περιλαμβάνει τις δηλώσεις του team principal, James Vowles:

«Είναι απαράδεκτο στη μοντέρνα εποχή της Formula 1 να μην έχουμε εφεδρικό σασί, όμως είναι αντανάκλαση του πόσο πίσω ήμασταν στη χειμερινή περίοδο και παράδειγμα του γιατί πρέπει να κάνουμε σημαντικές αλλαγές, προκειμένου να βρισκόμαστε σε πιο ευνοϊκή θέση στο μέλλον.

«Παρόλο που ο Logan δε θα έπρεπε να επωμιστεί τις επιπτώσεις ενός λάθους που δεν έκανε, κάθε αγώνας μετράει, όταν το midfield είναι πιο σφιχτό από ποτέ, οπότε πήραμε αυτήν την απόφαση με βάση τις μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσουμε βαθμούς αυτό το τριήμερο.»

Αντίστοιχα, ο Logan Sargeant είπε: «Αυτή είναι η πιο δύσκολη στιγμή που μπορώ να θυμηθώ στην καριέρα μου, δεν είναι καθόλου εύκολο. Ωστόσο, είμαι απόλυτα εδώ για την ομάδα και θα συνεχίσω να συμβάλλω με όποιον τρόπο μπορώ αυτό το τριήμερο, προκειμένου να καταφέρουμε τα μέγιστα.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Preview και πρόγραμμα GP Αυστραλίας: Στο ταχύτατο Albert Park

F1: Ποια κορυφαία στελέχη «κλέβει» η Mercedes από τη Ferrari

F1 2026: Με τροχούς 18 ιντσών κι ελαστικά μικρότερων διαστάσεων