Που κρίθηκε ο αγώνας της Κίνας σύμφωνα με την Pirelli [graphics]


O απολογισμός της ιταλικής εταιρείας ελαστικών για τον δεύτερο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1.

  • 11/4/2017

ΦΩΤΟ - ΓΡΑΦΗΜΑTA: PIRELLI

Ο Lewis Hamilton, της Mercedes AMG Petronas, ήταν ο νικητής του Grand Prix της Κίνας που ξεκίνησε σε βρεγμένη πίστα, η οποία όμως στέγνωνε με γοργούς ρυθμούς.

Η στρατηγική του επηρεάστηκε από το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC) και τη χρήση κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Ο οδηγός της Toro Rosso Carlos Sainz ήταν ο μόνος που εκκίνησε τον αγώνα με slick ελαστικά. 

Όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί εκκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά και μετά έβαλαν τα σλικ στους πρώτους 10 γύρους του αγώνα. Ακολουθήθηκαν μια σειρά από διαφορετικές στρατηγικές με βάση την πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα.

Ο Max Verstappen, της Red Bull, ακολούθησε μια πιο επιθετική στρατηγική που βασίστηκε στη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Κατάφερε να τερματίσει 13 θέσεις πιο πάνω από εκεί που εκκινούσε (από 16ος, 3ος) σ’ έναν αγώνα με πολύπλοκη στρατηγική και πολύ δράση.

Μετά την εκκίνηση σε βρεγμένο οδόστρωμα ο καιρός έμεινε στεγνός. Ο ταχύτερος γύρος ήταν κατά 4 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο περσινό. Η βελτίωση είναι μεγαλύτερη από την αντίστοιχη που καταγράψαμε στην Αυστραλία πάντα σε σχέση με τους χρόνους ταχύτερων γύρων του 2016. Όλα αυτά παρότι οι συνθήκες ήταν μεικτές. 

«Οι ομάδες είχαμε περιορισμένες πληροφορίες προσερχόμενες στον αγώνα και αντιμετώπισαν εντελώς διαφορετικές καιρικές συνθήκες για 3η συνεχή ημέρα. Χρειάστηκε ν’ αντιδράσουν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Παρότι τα μονοθέσια περνούσαν μέσα από το pit lane ακολουθώντας το αυτοκίνητο ασφαλείας οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους ακολούθησαν στρατηγική δυο αλλαγών. Αυτό δείχνει μειωμένη φθορά των ελαστικών», ανέφερε ο επικεφαλής αγώνων της Pirelli, Mario Isola.

 

Τα γραφήματα του αγώνα