Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η Pirelli έπειτα από ενδελεχή έρευνα που πραγματοποίησε στα απομεινάρια του κλαταρισμένου ελαστικού.
Οι τεχνικοί δεν διαπίστωσαν σημεία κόπωσης ή κάποιο πρόβλημα στη δομή του ελαστικού στη σύγκριση που έκαναν με άλλα λάστιχα που χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα.
Ο Γερμανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδηγούσε όταν στον 27ο γύρο, στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, το πίσω δεξί λάστιχο διαλύθηκε, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της Ferrari και να πέσει στις μπαριέρες.
«Δεν αισθάνθηκα τίποτα ή μάλλον το αισθάνθηκα όταν ήταν πια αργά και διαλύθηκε. Δεν υπήρχαν σημάδια πριν από αυτό, όλα ήταν φυσιολογικά», σχολίασε ο Vettel για να προσθέσει: «Μίλησα με τους ανθρώπους στο pit wall και όλα έδειχναν καλά, ο ρυθμός ήταν ίδιος με τον προηγούμενο γύρο, τα λάστιχα είχαν καλή αίσθηση, οι χρόνοι ήταν καλοί. Αποτελεί ερωτηματικό γιατί το λάστιχο έπαθε τέτοια ζημιά».