Χειμερινές Δοκιμές - 3η Μέρα: Κλείσιμο με Leclerc στην κορυφή


Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε το τριήμερο τεστ του Μπαχρέιν στην πρωτιά, με τον Max Verstappen δεύτερο. Ξανά για ώρα στο γκαράζ η McLaren.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: LAT Images/Pirelli
  • 23/2/2024

Το τριήμερο τεστ πριν την έναρξη της φετινής σεζόν ολοκληρώθηκε. Μετά από 24ώρες δοκιμών, οι ομάδες κι οι οδηγοί αναπαύονται για μία εβδομάδα, αναλύουν τα δεδομένα στο εργοστάσιο, κι επιστρέφουν στην ίδια πίστα, στο Μπαχρέιν, για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Η μέρα ξεκίνησε και πάλι με πρόβλημα, και πάλι με κάλυμμα φρεατίου, που κράτησε άπαντες στα γκαράζ τους για πάνω από 1 ώρα, με αποτέλεσμα το μεσημβρινόδιάλειμμα να ακυρωθεί και οι δοκιμές να συνεχίζονται συνεχόμενα μέχρι τις 18:10 Ελλάδας (19:10 τοπική).

Με εξαίρεση τη Williams, που έτρεξε όλη τη μέρα με τον Alex Albon, όλες οι άλλες ομάδες άλλαξαν οδηγό κάπου στα μισά της του 8ωρου.

Τα προγράμματα των ομάδων εστίασαν κυρίως σε προσομοιώσεις αγώνα, με ελάχιστες προσπάθειες σε ρυθμό κατατακτήριων, ακόμα και όταν ο ήλιος έπεσε κι οι θερμοκρασίες μαζί του.

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με τη C4 γόμα σχετικά νωρίς το απόγευμα, με επίδοση 4 δέκατα πιο αργή από την καλύτερη του τεστ, που ανήκει στον Carlos Sainz από τη 2η μέρα.

Δεύτερος ήταν ο George Russell, με τη Mercedes να πιέζει για πρώτη φορά λίγο παραπάνω σε σχέση με τις πρώτες δύο μέρες του τεστ και με τη C4 γόμα ανέβηκε 2ος προς το φινάλε. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να ειπωθεί και για την Aston Martin με τον Fernando Alonso, που τελικά έφτασε ως την 8η θέση.

Τρίτος ανέβηκε ο Guanyu Zhou, κι αυτός με τη C4 γόμα, για λογαριασμό της Sauber.

Ο Max Verstappen πλασαρίστηκε 4ος, που κι αυτός με τη σειρά του έκανε νωρίτερα από το αναμενόμενο την καλύτερη επίδοσή του, και μάλιστα με χρησιμοποιημένο σετ C3.

Ο Yuki Tsunoda ήταν 5ος, και μαζί με τον Alex Albon στην 6η θέση, ήταν οι πιο αργοί εκ των οδηγών που έκαναν τον καλύτερο χρόνο τους με τη C4.

Ο Oscar Piastri έσωσε τη μέρα για τη McLaren με την 7η θέση και τους 91 γύρους του. Η ομάδα είχε πρόβλημα με τον συμπλέκτη της MCL38, κάτι που περιόρισε το πρόγραμμα του βNorris το πρωί σε μόλις 20 γύρους.

Όσο για τις Alpine και Haas, εστίασαν κατά βάση στα μεγάλα runs με πολλά καύσιμα, μένοντας εκτός δεκάδας.

Αναλυτικά η κατάταξη:

  1. Leclerc, Ferrari, 1:30.322, C4 - 74 γύροι
  2. Russell, Mercedes 1:30.368, C4 - 67 γύροι
  3. Zhou, Sauber, 1:30.647, C4 - 85 γύροι
  4. Verstappen, Red Bull, 1:30.755, C3 - 66 γύροι
  5. Tsunoda, RB, 1:30.775, C4 - 53 γύροι
  6. Albon, Williams, 1:30.984, C4 - 121 γύροι
  7. Piastri, McLaren, 1:31.030, C3 - 91 γύροι
  8. Alonso, Aston Martin, 1:31.159, C3 - 75 γύροι
  9. Sainz, Ferrari, 1:31.247, C3 - 71 γύροι
  10. Perez, Red Bull, 1:31.483, C3 - 53 γύροι
  11. Hulkenberg, Haas, 1:31.686, C3 - 89 γύροι
  12. Hamilton, Mercedes, 1:31.999, C5 - 49 γύροι
  13. Stroll, Aston Martin, 1:32.038, C3 - 46 γύροι
  14. Norris, McLaren, 1:32.108, C3 - 20 γύροι
  15. Gasly, Alpine, 1:32.149, C3 - 47 γύροι
  16. Magnussen, Haas, 1:33.053, C3 - 80 γύροι
  17. Ocon, Alpine, 1:33.079, C3 - 55 γύροι
  18. Bottas, Sauber, 1:33.528, C3 - 28 γύροι
  19. Ricciardo, RB, 1:37.015, C1 - 70 γύροι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1 2024: 5 συν 1 προβλέψεις για τη νέα σεζόν

F1 2024: Οι πέντε πιο σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει της νέας σεζόν