Γύρισαν τον χρόνο πίσω…


Τα σερί είναι για να διακόπτονται. Κι αυτό που φάνταζε ως πολύ δύσκολο πριν από μερικές εβδομάδες, έγινε πραγματικότητα. Η Red Bull έχασε! Για πρώτη φορά φέτος, έπειτα από 14 συνεχόμενες νίκες, η αυστριακή ομάδα όχι μόνο δεν κέρδισε, αλλά έμεινε εκτός βάθρου!

Η τελευταία φορά που η Red Bull δεν είχε έστω έναν από τους δύο πιλότους της στο πόντιουμ των νικητών, ήταν στο Ιντελάγκος το 2022. Από τότε πέρασαν δέκα μήνες και 15 συνεχόμενοι αγώνες με την red Bull να κερδίζει και να έχει τουλάχιστον έναν πιλότο της στην πρώτη τριάδα.

Όμως όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν χάρη στον εκπληκτικό Carlos Sianz και τη Ferrari που επί ασιατικού εδάφους έδειξε να αναγεννάται. Στην Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης, ο Ισπανός πιλότος όχι απλά κέρδισε, ολοκληρώνοντας ένα εκπληκτικό τριήμερο γι’ αυτόν, αλλά οδήγησε τη Ferrari σε μια θριαμβευτική εμφάνιση, σε μια διαδρομή που από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής έδειχνε πως ταίριαζε… γάντι στη «σκουντερία».

Κι η αλήθεια είναι πως η νίκη του Sainz στον αγώνα της Σιγκαπούρης ήταν ακόμα μία απόδειξη πως ο Ισπανός αξίζει καλύτερης αντιμετώπισης από την ομάδα του Μαρανέλο, ότι δεν είναι (εδώ και καιρό) «νούμερο 2» πιλότος κι ότι σε πλείστες περιπτώσεις είναι και πιο γρήγορος αλλά και πιο ουσιαστικός από τον Leclerc.

Κι εδώ που τα λέμε, πώς θα μπορούσε να συμβιβαστεί με το «νούμερο 2» ένας οδηγός, ο οποίος έχει γαλουχηθεί σε ένα οικογενειακό περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό; Δεν θα μπορούσε.

Δικαίως ο Fred Vasseur έπλεε σε πελάγη ευτυχίας. Πρώτη νίκη ήταν αυτή για τον Γάλλο ως επικεφαλής της Ferrari, αν και γνωρίζει πολύ καλά πως τα όσα έλαβαν χώρα στην Σιγκαπούρη πολύ δύσκολα θα επαναληφθούν στην Ιαπωνία και γενικά στους αγώνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος της σεζόν.

Στο δια ταύτα, ένα σημαντικό «μάθημα» που πήραν άπαντες από τον αγώνα στη Σιγκαπούρη είναι ότι εν τέλει η Red Bull δεν είναι ανίκητη. Τουναντίον, έχει τρωτά σημεία, τα οποία αποκαλύφθηκαν με θορυβώδη τρόπο στην Μαρίνα Μπέι, τόσο το Σάββατο στις κατατακτήριες, όσο και στον αγώνα της Κυριακής.

Μόνο και μόνο η… μουρμούρα του Verastppen που ξεκίνησε από το Σάββατο, μαρτυρά το δυσχερές της θέσης στην οποία βρέθηκε η αυστριακή ομάδα. Προς τιμήν του, ωστόσο, ο Christian Horner παραδέχθηκε δημοσίως την ανωτερότητα της ιταλικής ομάδας στην Μαρίνα Μπέι, και συνεχάρη δημοσίως τη Ferrari για τη νίκη της.

Πλέον το ενδιαφέρον μεταφέρεται στην Ιαπωνία. Εκεί όπου, όπως διαμορφώθηκαν τα πράγματα, η Red Bull μπορεί να κατακτήσει και μαθηματικά τον τίτλο στους κατασκευαστές. Πώς θα συμβεί αυτό; Εφόσον οι δύο πιλότοι της συγκεντρώσουν έστω κι έναν βαθμό περισσότερο απ’ όσους θα συλλέξουν Hamilton και Russell. Εάν στο φινάλε του ιαπωνικού γκραν πρι η διαφορά είναι 309 βαθμοί υπέρ της Red Bull, τότε… πάπαλα!