CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 WRC MONTE CARLO

Η αρχή είναι, τελικά, το ήμισυ του παντός; 28/1

  • img
  • img

Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το γράψαμε και παραπάνω. Το Monte είναι «ιδιαίτερων συνθηκών» αγώνας και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί «προάγγελο» του τι θα δούμε στα επόμενα Ράλι της χρονιάς. Άλλο πράγμα το χιόνι της Σουηδίας, άλλο το χώμα του Μεξικού. Εδώ ακόμα κι αυτό Monte Carlo φέτος εν πολλοίς δεν είχε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Ασφαλώς ο Ogier ξεκινά με ένα προβάδισμα. Ψυχολογικό και (πλέον και) βαθμολογικό, μιας και οι 26 πόντοι που κατέκτησε στο Monte Carlo τον φέρνουν με το «καλημέρα» της σεζόν στην κορυφή. Όμως ο δρόμος είναι μακρύς και φάνηκε από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς πως η σεζόν θα έχει εκπλήξεις και θα μας προσφέρει έντονες συγκινήσεις.

Ο θυμόσοφος λαός μας λέει πως «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Στη θεωρία είναι κάτι που θα μπορούσε να ειπωθεί και για το ξεκίνημα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, μιας και με την πέμπτη συνεχόμενη νίκη του στο πάντα «ιδιαίτερων συνθηκών» Monte Carlo ο Sebastien Ogier έδειξε πως έρχεται με... κεκτημένη ταχύτητα από την κατάκτηση του πέμπτου διαδοχικού τίτλου του στο WRC.

Ο Ott Tanak, επί παραδείγματι, είναι ταχύς, αποφεύγει τα λάθη και είναι ξεκάθαρο πως επάνω του η Toyota βασίζει πολλές από τις ελπίδες της για κατάκτηση ενός τίτλου. Ο Εσθονός είναι «χεράς», τούτο δεν αμφισβητείται, και όσο θα κατανοεί τις ιδιαιτερότητες του Yaris, τόσο θα βελτιώνει την απόδοσή του. Και θα βάζει δύσκολα στον περυσινό teammate του.

 

Κομβικής σημασίας χρονιάς, όμως, είναι το 2018 και για τη Hyundai. Το Monte Carlo ήταν καταστροφικό για την κορεατική ομάδα, η οποία ξεκίνησε τη σεζόν με όνειρα κι ελπίδες για κατάκτηση του τίτλου στους κατασκευαστές. Μεγάλος στόχος, πλην όμως ρεαλιστικός. Και ουδείς γνωρίζει τι μέλλει γενέσθαι εάν οι Κορεάτες δεν τα καταφέρουν ούτε και φέτος.

Διότι, εντάξει, με αντίπαλο τη Volkswagen ήταν δύσκολο να πάρουν τίτλο. Όμως πέρυσι τον έχασαν από την (ημιεργοστασιακή) M-Sport του δαιμόνιου Malcolm Wilson, κάτι που δεν ήχησε καλά στα αυτιά των ανθρώπων του εργοστασίου. Φαίνεται πως το 2018 είναι «do or die» για τη Hyundai κι αν χαθεί και φέτος το Πρωτάθλημα, τότε το μέλλον είναι άδηλο…

 

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Θέση

Πλήρωμα

Ομάδα

Αυτοκίνητο

Χρόνος/Διαφορά 

1

Sebastien Ogier, J.Ingrassia

M-Sport Ford WRT

Ford

4h18m55.5s

2

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

58.3s

3

Jari-Matti Latvala, M.Anttila

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

1m52.0s

4

Kris Meeke, P.Nagle

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

4m43.1s

5

Thierry Neuville, N.Gilsoul

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

4m53.8s

6

Elfyn Evans, D.Barritt

M-Sport Ford WRT

Ford

4m54.8s

7

Esapekka Lappi, J.Ferm

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

4m57.5s

8

Bryan Bouffier, X.Panseri

M-Sport Ford WRT

Ford

7m39.5s

9

Craig Breen, S.Martin

Citroen Total Abu Dhabi WRT

Citroen

9m06.7s

10

Jan Kopecky, P.Dresler

Skoda Motorsport II

Skoda

16m43.0s

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • WRC ΜΕΞΙΚΟ 12/3

    Νίκησε ο Sebastien… Loeb!

    Πάει κι αυτός… Ο τρίτος αγώνας του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι πέρασε στην ιστορία και σιγά-σιγά μπορούμε να καταλάβουμε ποια είναι η πραγματική δυναμική αυτοκινήτων και πληρωμάτων, μιας και πλησιάζουμε στο ένα τρίτο της διοργάνωσης, έχοντας δει τρεις αγώνες...

  • 18/2

    Με λένε Thierry και θέλω τον τίτλο!

    Μέχρι το 2004 δεν το είχε κερδίσει ποτέ μη Σκανδιναβός. Ο Sebastien Loeb ήταν αυτό που τότε… έσπασε το ρόδι, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός προερχόμενος από χώρα εκτός Σκανδιναβίας που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

  • 2018 WRC MONTE CARLO 28/1

    WRC: Νίκη με το καλημέρα στο Monte Carlo o Ogier [video]

    Πέμπτη συνεχόμενη νίκη για τον Sebastien Ogier στο Monte Carlo και... πλώρη για την κατάκτηση του πέμπτου διαδοχικού τίτλου του στο WRC.

  • 16/1

    H… Martini αποφάσισε για τη Williams!

    Η απόφαση της Williams αναφορικά με τον teammate του Lance Stroll μοιάζει περισσότερο σαν να πετά… λευκή πετσέτα πριν καν ξεκινήσει το νέο Πρωτάθλημα της Formula 1. Και το όνομα αυτού, Sergey Sirotkin. Ο Ρώσος είναι ο 'εκλεκτός' της… Martini για τη...

  • 10/1

    Ηχηρό «καμπανάκι» για το MotoGP…

    Τα τελευταία χρόνια μας έχει προσφέρει ορισμένες από τις πλέον επικές μονομαχίες που έχουμε παρακολουθήσει στο παγκόσμιο motorsport, με τίτλους να κρίνονται ακόμα και στην τελευταία στροφή του ύστατου αγώνα της σεζόν. Και είναι λογικό να έχει ενθουσιάσει το κοινό.

  • ΣΤΟ "TOP 20" ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ! 6/1

    Η Ελλάδα στην… κορυφή της Formula 1

    Το 2017 ήταν η πρώτη αγωνιστική σεζόν κατά την οποία η Formula 1 λειτούργησε υπό τη σκέπη της Liberty Media. Πολλές καινοτομίες είδαμε να λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς, με το σπορ να γίνεται σαφώς πιο εξωστρεφές σε σχέση με το παρελθόν. Άλλωστε αυτός ήταν ο...

  • ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ SCHUMACHER 31/12/2017

    Η πέμπτη στροφή του δράματος…

    Ο χρόνος είναι αμείλικτος. Και περνά πολλές φορές δίχως να τον καταλάβεις. Κάτι τέτοιο ίσως να εύχονταν η Corinna, η Gina-Marie και ο Mick Schumacher, οι οποίοι εδώ και τέσσερα χρόνια ανεβαίνουν τον δικό τους σύγχρονο 'Γολγοθά', έχοντας να αντιμετωπίσουν την «...

  • 29/11/2017

    Felipe Massa

    Η σεζόν της Formula 1 ολοκληρώθηκε στο Άμπου Ντάμπι, με έναν αγώνα που ομολογουμένως πολύ σύντομα θα έχουμε ξεχάσει. Προσπεράσεις ελάχιστες, μονομαχίες λίγες, 'ήρεμος' αγώνας για την πλειοψηφία των πιλότων, με τον σκηνοθέτη να αναζητά εναγωνίως κάποιο εντυπωσιακό...

  • 15/12/2017

    Οι αλλαγές που έρχονται στην Formula 1!

    Θα καταφέρει ο Ross Brawn, ο άνθρωπος που έβαλε τη Mercedes στις... ράγες της επιτυχίας και της κατάκτησης των τεσσάρων διαδοχικών τίτλων σε κατασκευαστές και οδηγούς να αλλάξει τη μορφή της Formula 1, προκειμένου να αποθαρρύνει το να γίνεται μία ομάδα απόλυτη κυρίαρχος;