Ηχηρό «καμπανάκι» για το MotoGP… 10/1

  • img

Τα τελευταία χρόνια μας έχει προσφέρει ορισμένες από τις πλέον επικές μονομαχίες που έχουμε παρακολουθήσει στο παγκόσμιο motorsport, με τίτλους να κρίνονται ακόμα και στην τελευταία στροφή του ύστατου αγώνα της σεζόν. Και είναι λογικό να έχει ενθουσιάσει το κοινό.

Το MotoGP, όμως, ακροβατεί πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Και καλείται να διαχειριστεί μια εξόχως «ιδιαίτερη» -στο όριο του «δύσκολη» κατάσταση που δημιουργείται μέσα στο 2018: τα συμβόλαια των πρωτοκλασάτων αναβατών του.

Εξηγούμεθα. Τούτη τη στιγμή είναι έξι οι εργοστασιακές ομάδες, οι οποίες συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα: η πρωταθλήτρια Honda με τους Mark Marquez και Dani Pedrosa, η Yamaha με τους Valentino Rossi και Maverick Vinales, η Ducati με τους Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo, η Suzuki με τους Andrea Iannone και Alex Rins, η Aprilia με τους Aleix Espargaro και Scott Redding και η έσχατη που μπήκε σε αυτή την «μάχη», η ΚΤΜ με τους Bradley Smith και Pol Espargaro.

Έξι ομάδες, 12 αναβάτες τα συμβόλαια των οποίων λήγουν στο τέλος του 2018! Όλων! Μια, ασφαλώς, πρωτοφανής κατάσταση, μιας και ποτέ στο παρελθόν δεν είχε ξανασυμβεί στο τέλος μίας σεζόν όλοι οι εργοστασιακοί οδηγοί ή αναβάτες να μένουν δίχως συμβόλαιο.

Κι εδώ ήρθε ο Lin Jarvis της Yamaha για να χτυπήσει το… καμπανάκι τόσο στους Ιάπωνες της ομάδας του, όσο και στους επικεφαλής των υπόλοιπων πέντε ομάδων. «Είναι κάτι που μας απασχολεί. Κατά το παρελθόν ήμασταν τρεις ομάδες που θέλαμε τους κορυφαίους αναβάτες. Τώρα είμαστε έξι. Και θα πρέπει να μεριμνήσουμε ώστε να υπάρξει έλεγχος και να μην κάνουμε πράγματα που δεν θα είναι λογικά».

Μέσα σε λίγες προτάσεις ο Jarvis είπε όλη την αλήθεια. Το MotoGP θα πρέπει να μπει σε μια διαδικασία «διαχείρισης» αυτής της κατάστασης εάν δεν θέλει να ξεφύγουν τα πράγματα. Το πιο εύκολο θα είναι να αρχίσουν μέσα στη σεζόν οι «τρελές» προτάσεις προς αναβάτες άλλων, ανταγωνιστικών ομάδων και να χαθεί το μέτρο.

Όμως το ζητούμενο είναι να μη χαθεί το μέτρο. Και αν θέλουν να διατηρήσουν χαμηλά τα μπάτζετ τους, θα πρέπει πρωτίστως να μεριμνήσουν ώστε οι προτάσεις είτε προς τους δικούς τους αναβάτες, είτε προς πιθανούς «στόχους» από άλλες ομάδες, να είναι προσεκτικές και συγκρατημένες!