ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018

Ηχηρό «καμπανάκι» για το MotoGP… 10/1

  • img

Τα τελευταία χρόνια μας έχει προσφέρει ορισμένες από τις πλέον επικές μονομαχίες που έχουμε παρακολουθήσει στο παγκόσμιο motorsport, με τίτλους να κρίνονται ακόμα και στην τελευταία στροφή του ύστατου αγώνα της σεζόν. Και είναι λογικό να έχει ενθουσιάσει το κοινό.

Το MotoGP, όμως, ακροβατεί πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Και καλείται να διαχειριστεί μια εξόχως «ιδιαίτερη» -στο όριο του «δύσκολη» κατάσταση που δημιουργείται μέσα στο 2018: τα συμβόλαια των πρωτοκλασάτων αναβατών του.

Εξηγούμεθα. Τούτη τη στιγμή είναι έξι οι εργοστασιακές ομάδες, οι οποίες συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα: η πρωταθλήτρια Honda με τους Mark Marquez και Dani Pedrosa, η Yamaha με τους Valentino Rossi και Maverick Vinales, η Ducati με τους Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo, η Suzuki με τους Andrea Iannone και Alex Rins, η Aprilia με τους Aleix Espargaro και Scott Redding και η έσχατη που μπήκε σε αυτή την «μάχη», η ΚΤΜ με τους Bradley Smith και Pol Espargaro.

Έξι ομάδες, 12 αναβάτες τα συμβόλαια των οποίων λήγουν στο τέλος του 2018! Όλων! Μια, ασφαλώς, πρωτοφανής κατάσταση, μιας και ποτέ στο παρελθόν δεν είχε ξανασυμβεί στο τέλος μίας σεζόν όλοι οι εργοστασιακοί οδηγοί ή αναβάτες να μένουν δίχως συμβόλαιο.

Κι εδώ ήρθε ο Lin Jarvis της Yamaha για να χτυπήσει το… καμπανάκι τόσο στους Ιάπωνες της ομάδας του, όσο και στους επικεφαλής των υπόλοιπων πέντε ομάδων. «Είναι κάτι που μας απασχολεί. Κατά το παρελθόν ήμασταν τρεις ομάδες που θέλαμε τους κορυφαίους αναβάτες. Τώρα είμαστε έξι. Και θα πρέπει να μεριμνήσουμε ώστε να υπάρξει έλεγχος και να μην κάνουμε πράγματα που δεν θα είναι λογικά».

Μέσα σε λίγες προτάσεις ο Jarvis είπε όλη την αλήθεια. Το MotoGP θα πρέπει να μπει σε μια διαδικασία «διαχείρισης» αυτής της κατάστασης εάν δεν θέλει να ξεφύγουν τα πράγματα. Το πιο εύκολο θα είναι να αρχίσουν μέσα στη σεζόν οι «τρελές» προτάσεις προς αναβάτες άλλων, ανταγωνιστικών ομάδων και να χαθεί το μέτρο.

Όμως το ζητούμενο είναι να μη χαθεί το μέτρο. Και αν θέλουν να διατηρήσουν χαμηλά τα μπάτζετ τους, θα πρέπει πρωτίστως να μεριμνήσουν ώστε οι προτάσεις είτε προς τους δικούς τους αναβάτες, είτε προς πιθανούς «στόχους» από άλλες ομάδες, να είναι προσεκτικές και συγκρατημένες!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 18/2

    Με λένε Thierry και θέλω τον τίτλο!

    Μέχρι το 2004 δεν το είχε κερδίσει ποτέ μη Σκανδιναβός. Ο Sebastien Loeb ήταν αυτό που τότε… έσπασε το ρόδι, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός προερχόμενος από χώρα εκτός Σκανδιναβίας που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

  • 2018 WRC MONTE CARLO 28/1

    WRC: Νίκη με το καλημέρα στο Monte Carlo o Ogier [video]

    Πέμπτη συνεχόμενη νίκη για τον Sebastien Ogier στο Monte Carlo και... πλώρη για την κατάκτηση του πέμπτου διαδοχικού τίτλου του στο WRC.

  • 16/1

    H… Martini αποφάσισε για τη Williams!

    Η απόφαση της Williams αναφορικά με τον teammate του Lance Stroll μοιάζει περισσότερο σαν να πετά… λευκή πετσέτα πριν καν ξεκινήσει το νέο Πρωτάθλημα της Formula 1. Και το όνομα αυτού, Sergey Sirotkin. Ο Ρώσος είναι ο 'εκλεκτός' της… Martini για τη...

  • 10/1

    Ηχηρό «καμπανάκι» για το MotoGP…

    Τα τελευταία χρόνια μας έχει προσφέρει ορισμένες από τις πλέον επικές μονομαχίες που έχουμε παρακολουθήσει στο παγκόσμιο motorsport, με τίτλους να κρίνονται ακόμα και στην τελευταία στροφή του ύστατου αγώνα της σεζόν. Και είναι λογικό να έχει ενθουσιάσει το κοινό.

  • ΣΤΟ "TOP 20" ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ! 6/1

    Η Ελλάδα στην… κορυφή της Formula 1

    Το 2017 ήταν η πρώτη αγωνιστική σεζόν κατά την οποία η Formula 1 λειτούργησε υπό τη σκέπη της Liberty Media. Πολλές καινοτομίες είδαμε να λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς, με το σπορ να γίνεται σαφώς πιο εξωστρεφές σε σχέση με το παρελθόν. Άλλωστε αυτός ήταν ο...

  • ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ SCHUMACHER 31/12/2017

    Η πέμπτη στροφή του δράματος…

    Ο χρόνος είναι αμείλικτος. Και περνά πολλές φορές δίχως να τον καταλάβεις. Κάτι τέτοιο ίσως να εύχονταν η Corinna, η Gina-Marie και ο Mick Schumacher, οι οποίοι εδώ και τέσσερα χρόνια ανεβαίνουν τον δικό τους σύγχρονο 'Γολγοθά', έχοντας να αντιμετωπίσουν την «...

  • 29/11/2017

    Felipe Massa

    Η σεζόν της Formula 1 ολοκληρώθηκε στο Άμπου Ντάμπι, με έναν αγώνα που ομολογουμένως πολύ σύντομα θα έχουμε ξεχάσει. Προσπεράσεις ελάχιστες, μονομαχίες λίγες, 'ήρεμος' αγώνας για την πλειοψηφία των πιλότων, με τον σκηνοθέτη να αναζητά εναγωνίως κάποιο εντυπωσιακό...

  • 15/12/2017

    Οι αλλαγές που έρχονται στην Formula 1!

    Θα καταφέρει ο Ross Brawn, ο άνθρωπος που έβαλε τη Mercedes στις... ράγες της επιτυχίας και της κατάκτησης των τεσσάρων διαδοχικών τίτλων σε κατασκευαστές και οδηγούς να αλλάξει τη μορφή της Formula 1, προκειμένου να αποθαρρύνει το να γίνεται μία ομάδα απόλυτη κυρίαρχος;