Οι προετοιμασίες της Michelin για το Silverstone


Η Michelin περνάει το κανάλι της Μάγχης για το 12ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των MotoGP καθώς ομάδες και αναβάτες ταξιδεύουν προς την καρδιά της Αγγλίας και την πίστα του Silverstone για το Octo British Grand Prix το οποίο θα φιλοξενείται στην φημισμένη πίστα αυτή την Κυριακή (4/9).

  • 3/9/2016

Η διαδρομή των 5.902 μ. είναι η μεγαλύτερη του Πρωταθλήματος  καθώς και μία από τις ταχύτερες, με 18 στροφές – που οι περισσότερες έχουν ροή και είναι γρήγορες – που αυτό συνήθως συντελεί σε ένα γρήγορο γυρολόγιο με έντονο συναγωνισμό.

Η γκάμα των Michelin Power Slicks θα διαθέτει τρία μπροστινά ελαστικά: το μαλακό (με λευκή λωρίδα), το μεσαίο (χωρίς λωρίδα) και το σκληρό (με κίτρινη λωρίδα). Τα δύο πίσω ελαστικά θα χρησιμοποιούν γόμες ειδικά σχεδιασμένες για το Silverstone.

Με 10 δεξιές στροφές, τα πίσω ελαστικά - μαλακό (λευκή λωρίδα) και μεσαίο (χωρίς λωρίδα) - θα έχουν ασύμμετρη σχεδίαση με σκληρότερο τον δεξί «ώμο», ενώ η μαλακότερη πλευρά είναι σχεδιασμένη να ζεσταίνεται ταχύτερα για τις 8 αριστερές στροφές.

Καθώς, η βροχή είναι πάντα πιθανή στην Αγγλία, η γκάμα των βρόχινων ελαστικών Michelin Power Rain  θα έχει ένα πολύ μαλακό βρόχινο (γαλάζια λωρίδα), ένα μαλακό (μπλε λωρίδα) και ένα μεσαίο (χωρίς λωρίδα). Αυτά θα συνοδεύονται από δύο πίσω βρόχινα ελαστικά, ένα μαλακό (μπλε λωρίδα) με πλήρως βρόχινη γόμα και ένα σκληρό (χωρίς λωρίδα).

Τέλος, τα ενδιάμεσα ελαστικά Michelin Power Inter (ασημί λωρίδα) θα είναι επίσης διαθέσιμά και με τις άστατες καιρικές συνθήκες του Silverstone πιθανόν να παίξουν σημαντικό ρόλο.

 

Η άποψη του ειδικού

Το Silverstone είναι ένας από τους σκληρότερους αγώνες για την προετοιμασία μας εφόσον ποτέ κανείς δεν γνωρίζει τι να περιμένει από τις καιρικές συνθήκες της Αγγλίας. Η πίστα είναι αρκετά εκτεθειμένη οπότε αν βρέξει θα έχει κρύο και αρκετό αέρα, αλλά αν επικρατήσει λιακάδα τότε η άσφαλτος της πίστας μπορεί να γίνει πολύ ζεστή. Επιπλέον, είναι μία τεχνική πίστα με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα με αρκετές στροφές που έχουν ροή, συνεπώς πρέπει να έχουμε ελαστικά που να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε όλες αυτές τις παραμέτρους και τις πιθανές αλλαγές των καιρικών συνθηκών και των θερμοκρασιών”, σημειώνει ο Διευθυντής του Two-Wheel Motorsport Group, Piero Taramasso.

Έχουμε φέρει γόμες για τα πίσω ελαστικά που πιστεύουμε ότι θα δουλέψουν πολύ καλά, και βασίζονται στην πολύ επιτυχημένη λύση που χρησιμοποιήθηκε στο στεγνό στο Brno, όπου είδαμε τους Marc Marquez και Jorge Lorenzo και να οδηγούν σε πιο γρήγορους χρόνους απο το ρεκορ πίστας, οπότε γνωρίζουμε ότι αυτά βρίσκονται ήδη στο επίπεδο των επιδόσεων που απαιτούνται για αυτή την πίστα”, προσθέτει.