Η Peugeot επέστρεψε στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής με την 9X8, βασικό χαρακτηριστικό της οποίας είναι η απουσία πίσω πτέρυγας.
Αυτή η ιδιαίτερη σχεδιαστική επιλογή δεν έχει όμοιά της στο WEC, κι αυτό έχει φέρει σαφή προβλήματα, αλλά και μεγάλα πλεονεκτήματα.
Παρόλα αυτά, φαίνεται πως το 2024 θα έρθει ριζική αλλαγή σε αυτόν τον τομέα, κάτι που αναφέρει σε ρεπορτάζ του το dailysportscar.com.
Ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie, τόνισε πως απαιτείται περισσότερη σαφήνεια στο τι αλλαγές μπορούν να γίνουν από χρονιά σε χρονιά στα LMH.
Με τους κανονισμούς του Balance of Performance, FIA και ACO έχουν θέσει αρκετούς περιορισμούς στις αλλαγές που μπορούν να κάνουν οι εταιρείες, καθώς δεν θέλουν να χαλάσει η ισορροπία του BoP.
Ακόμα κι έτσι, όμως, η Peugeot θέλει να προσθέσει μία κανονική πίσω πτέρυγα στην 9X8, και για αυτόν τον λόγο έχει έρθει σε συνεννόηση με τα αρμόδια όργανα για να κάνει αυτή την αλλαγή ενόψει 2024.
Οι πρώτες δοκιμές με το νέο αεροδυναμικό πακέτο αναμένεται να γίνουν τον Δεκέμβριο.