Daihatsu Terios: Η αναγέννηση!


Πολλά χρόνια προτού οι μεγάλοι κατασκευαστές «ανακαλύψουν» την κατηγορία των κόμπακτ τότε 4x4 η μικρότερη Daihatsu είχε κατακτήσει μια σημαντική μερίδα οδηγών χάρη και στο Terios.

  • 24/11/2017

Ήταν οικονομικό στην κτήση του, είχε οικονομικό κινητήρα, εξαιρετικές επιδόσεις, καλούς χώρους για τις διαστάσεις και παρόλο που δεν είχε τα κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά έκανε μια χαρά την δουλειά του βολεύοντας πολλούς οδηγούς και δημιουργώντας ένα σημαντικό κοινό και την χώρα μας. Ωστόσο η εξαγορά της Daihatsu από την Toyota της στέρησε και το ευρωπαϊκό διαβατήριο με την Daihatsu να περιορίζεται πλέον στην Ασία.

Έτσι λοιπόν στην Ινδονησία παρουσιάστηκε το νέο Terios που έχει μεγαλώσει σε μήκος φτάνοντας τα 4,43 m και προσφέροντας μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας στα 1.500 cc τεχνολογίας Dual VVTI-i (διπλού χρονισμού) με ισχύ 104 PS που μεταφέρει την ροπή στους πίσω(!) τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων ή αυτόματο με τέσσερις.