Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το 2018 Mitsubishi Eclipse Cross


Το Eclipse Cross θα δώσει με τη νέα χρονιά μία επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις της Mitsubishi. Εμείς ταξιδέψαμε έως τη Βαρκελώνη και πήραμε μία πρώτη γεύση από το νέο ιαπωνικό SUV.

  • 20/11/2017

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ   ΦΩΤΟ:MITSUBISHI

Η αλήθεια είναι πως είχαμε αρκετά χρόνια να ακούσουμε ειδήσεις από την πλευρά της Mitsubishi, αφού η τελευταία παρουσίαση ενός νέου μοντέλου έγινε το -μακρινό πια- 2012. Ωστόσο, οι Ιάπωνες, έπειτα κι από την ένταξή τους στη συμμαχία “Renault-Nissan”, δηλώνουν ξανά το «παρών» και σπεύδουν να καλύψουν το κενό ανάμεσα στο «μικρό» ASX και το «μεσαίο» Outlander με το Eclipse Cross, ένα νέο μικρομεσαίο, 5θυρο SUV, που έχει εμφανή coupe σχεδίαση, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος του.

Το Eclipse Cross αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική πορεία του στην Ελλάδα το Φεβρουάριο του 2018, όντας εξοπλισμένο με δύο κινητήρες, είτε με έναν turbo βενζίνης 1,5 λίτρων είτε με έναν diesel 2,2 λίτρων, τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδοχές. Κατά την παρουσίαση του νέου Mitsubishi στα περίχωρα της Βαρκελώνης, οι Ιάπωνες είχαν διαθέσιμη την τετρακίνητη εκδοχή με το βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 163 PS. Το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου δοκιμής ήταν ένα CVT, με 8 προεπιλεγμένες σχέσεις. Η οδική συμπεριφορά του coupe SUV κρίνεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα, αφού θα περίμενε κανείς ένα μοντέλο σαν κι αυτό να παρουσιάζει κλίσεις στις στροφές εξαιτίας της μαλακής ανάρτησης του, αλλά και του ύψους του. Τελικά, το Eclipse Cross εμφανίζεται κατά βάση ουδέτερο όταν οδηγείται με υψηλή ταχύτητα, ενώ η απορρόφηση των κραδασμών είναι ακόμα κάτι που το προϊόν των Ιαπώνων κάνει με επιτυχία. Από την πλευρά του, το τιμόνι είναι κι αυτό άμεσο, ενώ δεν παρουσιάζεται τόσο ελαφρύ, ώστε να ενοχλεί ή να μη μεταδίδει τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό του για την κατάσταση του οδοστρώματος. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σημειώσουμε την ύπαρξη του συστήματος S-AWC, το οποίο κατανέμει τη ροπή τόσο μεταξύ των δύο αξόνων όσο και ανάμεσα στους αριστερούς και δεξιούς τροχούς.

Οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με την τιμή της βασικής έκδοσης στη χώρα μας θέλουν το νέο Mitsubishi να μην ξεπερνά τις 25.000 ευρώ.