Πιο ισχυροί κινητήρες και τετρακίνηση για τη νέα Giulia Veloce!


Η Giulia Veloce έρχεται με δύο νέες εκδόσεις κινητήρα, έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης 2.0-λίτρων 280 HP και έναν ντίζελ 2.2-λίτρων 210 HP, που συνδυάζονται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το  πρωτοεμφανιζόμενο σύστημα τετρακίνησης Q4.

  • 25/9/2016

"Veloce" είναι το ένδοξο όνομα, συνώνυμο της παράδοσης της Alfa Romeo. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1956 στη Giulietta και από τότε συνοδεύει τις πιο σπορ και πρωτότυπες εκδόσεις της μάρκας.

Τώρα ήρθε η σειρά της Giulia να εμπλουτιστεί με όλες εκείνες τις αρετές που συνοδεύουν τη λέξη “Veloce” (ταχύτητα).

Στο Σαλόνι του Παρισιού θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η έκδοση Veloce της νέας Giulia.

Συγκεκριμένα, θα παρουσιαστούν δύο παραλλαγές της Giulia Veloce, με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Το πρώτο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του σε χρώμα Blue Misano και είναι εξοπλισμένο με τον νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0-λίτρων 280 HP, ενώ το δέυτερο μοντέλο εμφανίζεται με Silverstone grey αμάξωμα και είναι εξοπλισμένο με τον νέο ντίζελ κινητήρα 2,2 λίτρων 210 HP.

 

Σπορ αίσθηση εντός και εκτός

Εξωτερικά, η νέα Giulia Veloce ξεχωρίζει από τους ιδιαίτερους προφυλακτήρες, τα γυαλιστερά τελειώματα στις μαύρες πόρτες, καθώς και για τα σπορ στοιχεία, όπως η εξάτμιση με διπλή απόληξη και οι προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 19'' 5 οπών.

Σπορ αίσθηση επικρατεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τα νέα μαύρα δερμάτινα καθίσματα Sport να δεσπόζουν και το σπορ τιμόνι με τα αυθεντικά σημεία λαβής, τα αλουμίνια ένθετα στο ταμπλό, στο κεντρικό τούνελ και στα πάνελ των θυρών και οι προβολείς Xenon να το πλαισιώνουν με ένα μοναδικό τρόπο.

Αυτό το ξεχωριστό εσωτερικό και εξωτερικό στυλ συνδυάζεται απόλυτα με έναν πλούσιο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, το σύστημα Alfa DNA, το σύστημα infotainment Connect 6.5", καθώς και τα νέα αποτελεσματικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών, το Integrated Brake System (IBS), το Lane Departure Warning (LDW) και το Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας.

 

Νέοι, πιο ισχυροί κινητήρες

Πρεμιέρα θα κάνει στο Παρίσι ο νέος 2-λιτρος κινητήρας βενζίνης που κινεί τη μια από τις δύο εκδόσεις της Giulia Veloce. Πρόκειται για έναν αλουμινένιο 4-κύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 280 HP στις 5.250 rpm και μέγιστη ροπή 400Nm στις 2.250 rpm. Εκτός από το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα χρονισμού MultiAir για την διαχείριση των βαλβίδων, στη συγκεκριμένη έκδοση του κινητήρα περιλαμβάνεται και ένα σύστημα υπερσυμπιεστή "2-in-1" και άμεσο ψεκασμό με σύστημα υψηλής πίεσης που φτάνει τα 200 bar. Τα παραπάνω καταφέρνουν να προσφέρουν μια ιδιαίτερα άμεση απόκριση κατά την επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα, καθώς και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Εναλλακτικά, η Giulia Veloce προσφέρεται με το νέο κινητήρα ντίζελ 2,2 λίτρων που αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 210 HP στις 3.500 rpm και τη μέγιστη ροπή 470 Nm στις 1.750 rpm. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,2 λίτρων της Giulia είναι ο πρώτος κινητήρας ντίζελ στην ιστορία της Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί πλήρως από αλουμίνιο. Υιοθετεί την τελευταία γενιά του συστήματος MultiJet II, εξασφαλίζοντας άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

Οι δύο κινητήρες, μέσα από αυστηρές διαδικασίες και μεθόδους τεχνολογικής αιχμής, κατασκευάζονται ο ένας στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζίνοκινητήρας) και ο άλλος σε αυτές της Pratola Serra (ντίζελ) στην Ιταλία, ενώ συνοδεύονται και οι δύο από το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Επιπλέον, υπάρχει και η καινοτόμος έκδοση "ΑΕ" -Advanced Efficiency- που ξεχωρίζει μέσα από το ειδικό διακριτικό στο πίσω μέρος, και είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις εξοπλισμού της Giulia και της Giulia Super. Είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα ντίζελ 2,2 λίτρων 180 HP που συνδυάζεται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, και επιτυγχάνει εξαιρετικά αποτελέσματα όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου (μόλις 4,2l/100 km) και στις εκπομπές ρύπων (μόλις 99 g/km CO2 σε μικτό κύκλο). Τα παραπάνω αποτελέσματα επιτυγχάνονται χάρη στις ειδικές τεχνολογικές λύσεις, που οδηγούν στην επίτευξη μοναδικών επιδόσεων σχετικά με τη συνολική λειτουργία του κινητήρα από τις χαμηλές κιόλας στροφές, όπως τελική ταχύτητα 230 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,2". H συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων χαμηλής πίεσης (EGR), νέο intercooler αέρα-νερού, διαφορετική κλιμάκωση στο κιβώτιο, δευτερεύον σύστημα ψύξης κινητήρα, χαμηλότερη κατά 5 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, ειδικές ζάντες αλουμινίου με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης διαστάσεων 205/60 και βελτιωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας στα μόλις 0,23 Cd.

 

Τεχνολογία τετρακίνησης Q4

Πρεμιέρα στο Παρίσι και για το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης με τεχνολογία Q4, ειδικά εξελιγμένο για σπορ οδήγηση, αποδοτικότητα και ασφάλεια.

Η αρχιτεκτονική του συστήματος Q4 που τοποθετείται στην Giulia Veloce περιλαμβάνει ένα ενεργό σώμα μεταφοράς και εμπρός διαφορικό που ενσωματώνουν τις ειδικές τεχνικές προδιαγραφές της Alfa Romeo, προκειμένου η υψηλή ροπή του κινητήρα να μεταφερθεί άμεσα μέσα από μια ιδιαίτερα συμπαγή και ελαφριά κατασκευή (το συνολικό βάρος αυξήθηκε κατά μόλις 60 κιλά).

Το σώμα μεταφοράς χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος - ανάλογα και με το πρόγραμμα του Alfa DNA - μεταφέρει τη ροπή εξαιρετικά γρήγορα αναλογικά και στους δύο άξονες.

Σε κανονικές συνθήκες η Giulia Veloce με το σύστημα Q4 συμπεριφέρεται ως πισωκίνητο με τη ροπή του κινητήρα να μεταδίδεται 100% στους πίσω τροχούς. Όταν φτάνει στα όρια απώλειας της πρόσφυσης, το σύστημα μεταφέρει έως το 60% της ροπής στους μπροστινούς τροχούς σε πραγματικό χρόνο.

Προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλότερη δυνατή ταχύτητα στην αναδιανομή της ροπής, το σύστημα εκμεταλλεύεται την υψηλή μηχανική ολίσθηση (διαφορά ταχύτητας) μεταξύ των δύο αξόνων που φτάνει μέχρι και 2,5%. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρετική πρόσφυση και κατευθυντικότητα μέσα στις στροφές.

Το σύστημα Q4 της νέας Giulia Veloce παρέχει όλα τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης - σταθερότητα, υψηλή πρόσφυση και ασφάλεια - εξασφαλίζοντας, παράλληλα, τη χαμηλή κατανάλωση, την άμεση ανταπόκριση και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο.