Ο όμιλος VW προωθεί τις on-line πωλήσεις για να ρεφάρει το diesel gate


Δεν είναι μόνον η αυτοκίνηση που αλλάζει αναφορικά με τις νέες τάσεις στις εναλλαντικές μορφές (μετα)κίνησης, αλλά και ο τρόπος πώλησης των αυτοκινήτων.

Είναι δεδομένο ότι οι αλλαγές που έρχονται στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ραγδαίες και θα επηρεάσουν τους πάντες και τα πάντα...

Ακόμη και τον παραδοσιακό τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων, μέσω δικτύου αντιπροσώπων και ότι μέχρι στιγμής γνωρίζουμε..

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την αίσθηση που προκάλεσε η ανακοίνωση της VW πως σκοπεύει να μειώσει το δίκτυο των επίσημων σημείων πώλησής της και να τα αντικαταστήσει με online υπηρεσίες. Αυτή είναι μία είδηση που δεν πρέπει να “περνά στα ψιλά”, διότι δείχνει την τάση και τον τρόπο με τον οποίο θα πωλούνται τα αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια με στόχο οι κατασκευαστές να μειώσουν δραστικά το λειτουργικό τους κόστος. Και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι κόστος έχει μία αντιπροσωπεία, ειδικά αν πρόκειται για κάθετη μονάδα.

 

Έτσι, με αφορμή το dieselgate ο όμιλος VW προσανατολίζεται στην εξοικονόμηση χρημάτων και από τα 12 σήματα που κατέχει και μέσα στην κλίμακα εντάσσεται και το ευρωπαϊκό δίκτυο περίπου 3.000 ντίλερ με παράλληλη αύξηση της αποδοτικότητας τους κατά μέσο όρο στο 10%. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή πωλήσεων Jürgen Stackmann πολλά αναμένεται να αλλάξουν προς τα τέλη της δεκαετίας ξεκινώντας από την αγορά της Γερμανίας. Ειδικά αν υπάρχει κίνητρο αγοράς με κάποια έκπτωση από την στιγμή που ένας νέος dealer με τις βασικές προϋποθέσεις θα αναλαμβάνει μόνο το PDI (προετοιμασία και παράδοση του αυτοκινήτου).

Όπως διαφαίνεται ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει στην διάθεση του όλα τα «εργαλεία» (π.χ. εικονικός διαμορφωτής αυτοκινήτου κ.α.) ώστε να επιλέξει το χρώμα του αυτοκινήτου του, να δει σε ψηφιακό περιβάλλον το εσωτερικό και να παίξει με τις διαστάσεις και τους χώρους. Φυσικά η online αγορά ενός αυτοκινήτου δεν θα είναι τόσο απλή όσο ακούγεται, αλλά πολλά έχουν να αλλάξουν. Φανταστείτε κάτι ανάλογο σαν να αγοράζετε κάποιο ρούχο ή ηλεκτρονική συσκευή από ένα e-shop. Μάλιστα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αυξάνονται συνεχώς αφού ξεπερνιόνται σταδιακά κλασικοί ενδοιασμοί όπως «αν δεν το φορέσω, δεν το αγοράζω». Και στην περίπτωση του αυτοκινήτου μην μου πείτε πως όλοι όσοι αγοράζουν νέο αυτοκίνητο το έχουν απαραίτητα κάνει και test-drive.