ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
FORD FOCUS 2018

Ιδού το ολοκαίνουργιο Ford Focus! 10/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Την τιμητική τους αυτή την περίοδο μπορεί να έχουν τα SUV αλλά όπως και να το κάνουμε η κατηγορία των hatch ήταν και θα είναι εξίσου σημαντική. Και σε αυτό το segment το πιο φρέσκο μοντέλο δεν είναι άλλο από το νέο Focus που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα με την κωδική ονομασία C2 (η Ford κάνει λόγο για 20% μεγαλύτερη ακαμψία και εξοικονόμηση έως 88 kg) που έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 53 mm (στα 2.701 mm συνολικά) και προμηνύει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Σχεδιαστικά το νέο Focus αποσπά μόνο κολακευτικά σχόλια με την εμπρός όψη να αποτελεί μία εξέλιξη της γνωστής μάσκας που πλαισιώνεται από τους νέους προβολείς με το χαρακτηριστικό LED φιλέτο να τα διαπερνά. Πίσω η εικόνα είναι εξίσου δυναμική με τα φωτιστικά σώματα να έχουν μια πιο «οριζοντιωμένη» θέση. Οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα στην κλασική hatchback έκδοση και στην station wagon, ενώ όπως στην περίπτωση του Fiesta θα υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές (ST-Line, Active, Vignale).

 

 

Για παράδειγμα η ST-Line που είναι και η πιο σπορ θα έχει 10 mm χαμηλότερη ανάρτηση από την στάνταρ έκδοση. Αντίθετα, η Active και πιο περιπετειώδης έκδοση θα βρίσκεται 30 mm ψηλότερα από το έδαφος, όταν η πιο πολυτελής από όλες, η Vignale, θα προσφέρεται και στο επίπεδο εξοπλισμού Titanium. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η αλά tablet οθόνη αφής που προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα και τρέχει στο Ford Sync 3. Ο οδηγός θα έχει στην διάθεση του τρία διαφορετικά προγράμματα κίνησης, ενώ στις αυτόματες εκδόσεις ο κλασικός επιλογέας έχει αντικατασταθεί από έναν περιστροφικό διακόπτη.

Το νέο Focus είναι 18 mm μακρύτερο με το πλάτος περίπου το ίδιο και το ύψος χαμηλότερο κατά 15 mm. Συγκεκριμένα, το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4.378 mm, το πλάτος τα 1,825 mm και το ύψος τα 1,454 mm. Οι αντίστοιχες διαστάσεις για το wagon είναι στα 4.668 mm, 1,825 mm και 1,481 mm. Βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική όπου το πεντάθυρο Focus έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,273 και το sedan στο 0,25. Αξιοσημείωτο είναι πως υπάρχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μόνο για τις εκδόσεις με πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια (οι υπόλοιπες έχουν πολλαπλούς συνδέσμους) και μόνο για τους κινητήρες 1.5 Ecoboost και 2.0 EcoBlue στις εκδόσεις Active, Vignale και wagon.

Ανάμεσα στα πολλά συστήματα υποβοήθησης (23 τον αριθμό!) και άνεσης ξεχωρίζει το ενεργητικό cruise control, η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, το stop&go, οι ενεργητικοί μπροστινοί προβολείς, το head-up display, αλλά και για πρώτη φορά η προειδοποίηση κίνησης σε λάθος κατεύθυνση (!) κ.α. Το νέο Focus λανσάρει επίσης μία ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων τεχνολογιών οδήγησης που βοηθούν τους οδηγούς να διαχειρίζονται καλύτερα τις συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, να βλέπουν πιο καθαρά στο σκοτάδι, να παρκάρουν πιέζοντας απλά ένα μπουτόν και να αποφεύγουν ατυχήματα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον 1.0 Ecoboost (με 85 PS, 100 PS και 125 PS) με την ισχυρότερη έκδοση να συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής (όλες οι άλλες με μηχανικό 6άρι). Ψηλότερα βρίσκεται ο επίσης τρικύλινδρος 1.5 Ecoboost με 150 PS (εδώ υπάρχει και το αυτόματο 8άρι) και 182 PS (εδώ υπάρχει και σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης των κυλίνδρων). Από πλευράς diesel ο 1.5 EcoBlue αποδίδει 95 PS και 120 PS (και εδώ με αυτόματο προαιρετικά), ενώ πιο πάνω βρίσκεται ο 2.0 EcoBlue με 150 PS. Το νέο Focus θα λανσαριστεί στην Ελλάδα από τα μέσα του καλοκαιριού. Από του χρόνου αναμένεται η ισχυρότερη έκδοση ST (όπως και μια mild hybrid έκδοση στα 48V για τον 1.0 Ecoboost) και προς το 2020 το κορυφαίο RS.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TVR GRIFFITH 11/4

    Η TVR θα ακολουθήσει επιθετική πολιτική με το νέο Griffith

    H TVR ασχολείται πάλι με τους αγώνες και ετοιμάζεται πυρετωδώς για την έναρξη των πωλήσεων του πρώτου μοντέλου της καινούργιας της εποχής, του Griffith.

  • AUDI A6 AVANT 2018 11/4

    Επίσημα το ολοκαίνουργιο Audi A6 Avant

    Όπως ήταν αναμενόμενο μερικούς μήνες μετά την πρεμιέρα της νέας γενιάς A6 ακολουθεί και η κλασική βάγκον που θα αντιμετωπίσει την αντίστοιχη estate έκδοση της Mercedes E-Class.

  • POSITIVE VIEW 2018 SKODA FABIA 10/4

    Ανακαλύψτε το νέο Skoda Fabia [pics+vid]

    Το Fabia, πιο νεανικό από ποτέ, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό αυτοκίνητο που φέρει τη σφραγίδα της κατασκευαστικής αρτιότητας μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης μάρκας. Της Skoda…

  • FORD FOCUS 2018 10/4

    Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Ford Focus! [pics+vid]

    Η Ford έδωσε τα πρώτα στοιχεία για τη νέα γενιά Focus που βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, με νέους κινητήρες και περισσότερη τεχνολογία από κάθε άλλη φορά.

  • CHEVROLET CAMARO 2018 10/4

    H Chevrolet Camaro ανανεώθηκε

    Περίπου τρία χρόνια μετά την επίσημη παρουσίασή του, το muscle car της Chevrolet ανανεώθηκε ώστε να παραμείνει επίκαιρο.

  • LOTUS EXIGE CUP 430 TYPE 25 6/4

    Νέα συλλεκτική έκδοση Lotus Exige Cup 430 Type 25

    Η εν λόγω έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Exige αποδίδει φόρο τιμής στο θρύλο της δεκαετίας του 1960 και συγκεκριμένα στην Lotus Type 25.

  • ALFA ROMEO GIULIA COUPE 6/4

    H Giulia κουπέ θα είναι η πιο δυνατή Alfa Romeo!

    Οι φήμες υπάρχουν εδώ και καιρό, απλά πλέον είναι ακόμα πιο έντονες και αναφέρουν πως μια έκδοση κουπέ της Alfa Romeo Giulia θα παρουσιαστεί πιθανότατα του χρόνου.

  • CITROEN C1 2018 4/4

    Ανανέωση για το Citroen C1

    Μετά τα Toyota Aygo και Peugeot 108, το κύμα της ανανέωσης περνά και από το μικρότερο μοντέλο της Citroen με παρόμοιες βελτιώσεις και αναβαθμίσεις.

  • GENESIS ESSENTIA CONCEPT 30/3

    To Genesis Essentia είναι ένα concept που σε βάζει στην πρίζα

    Το premium σήμα της Hyundai παρουσίασε στην έκθεση της Νέας Υόρκης ένα φαντεζί concept car πάνω στο οποίο θα βασιστεί ένα σπορ καθαρά ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα κυκλοφορήσει έως το 2022.

  • MASERATI LEVANTE TROFEO 30/3

    Η Maserati Levante Trofeo έχει 590 PS

    Με 590 ίππους και πολύ καλές επιδόσεις η top Maserati Levante βλέπει την κορυφή των σπορ SUV πολυτελείας.

  • MAZDA CX-3 2018 30/3

    H Mazda ανανέωσε ξανά (και ελαφρώς) το CX-3

    Στην έκθεση της Νέας Υόρκης η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε την τελευταία εκδοχή του μικρού της SUV, του CX-3.

  • CADILLAC XT4 29/3

    Το Cadillac XT4 μπορεί να έρθει και στην Ευρώπη

    Διατηρώντας το εκκεντρικό της στιλ η Cadillac αποκάλυψε στην έκθεση της Νέας Υόρκης ένα νέο κόμπακτ SUV.

  • HYUNDAI TUCSON 2018 29/3

    Ανανέωση και νέοι κινητήρες για το Hyundai Tucson

    Στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού και συγκεκριμένα στην έκθεση της Νέας Υόρκης έκανε την πρώτη του εμφάνιση το ανανεωμένο SUV της Hyundai που θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές από το καλοκαίρι και μετά.

  • VW ATLAS CROSS SPORT 29/3

    To VW Atlas Cross Sport είναι έτοιμο για την κανονική του παραγωγή

    Με ενδιαφέρουσα σχεδίαση και μήκος 4,90 m το Atlas Cross Sport φιλοδοξεί να τονώσει τις πωλήσεις της VW στην τεράστια αγορά των ΗΠΑ.

  • SUBARU FORESTER 2018 29/3

    Πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη για το νέο Subaru Forester

    Η 5η γενιά του δημοφιλέστερου SUV της ιαπωνικής μάρκας βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) και στην Ευρώπη το περιμένουμε προς τα τέλη του έτους.