Με 300 ίππους το Hyundai RM16 N!


Με εντυπωσιακή περιβολή και έχοντας το γράμμα «N» στο όνομά του για να υπενθυμίζει ότι είναι κατασκευασμένο από το «performance division» και παρουσιάστηκε στο Busan Motor Show 2016 στην Κορέα.

  • 12/7/2016

Αυτή είναι η τρίτη εκδοχή του «Project RM» (Racing Midship), που ξεκίνησε πίσω στο 2012, και το 2014 παρουσίασε το RM14 και πέρσι το RM15.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Στο νέο πρωτότυπο ξεχωρίζουν τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα εμπρός, οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί και το μεγαλύτερο καπό εμπρός. Σε γενικότερες γραμμές πάντως, μιλάμε για ένα πρωτότυπο το οποίο είναι πιο κοντά στα αυτοκίνητα παραγωγής της Hyundai.  

Η κατανομή βάρους έχει παραμείνει σχεδόν ιδανική και στο συγκεκριμένο πρωτότυπο με το 43 % να είναι εμπρός και το 57 πίσω. Σημαντικότατο στοιχείο είναι ότι και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου δεν ξεπερνάει τα 500 mm από το έδαφος. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP και κάθονται πάνω σε ένα αλουμινένιο χωροδικτύωμα.

Το πρωτότυπο διαθέτει κάτω από το καπό τον 2.0 T-GDI κινητήρα με ηλεκτρικό υπερτροφοδότη και η συνολική του απόδοση αγγίζει τους 300 ίππους και τα 383 Nm μέγιστης ροπής. Ο συνδυασμός γίνεται με μηχανικό ιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Στον πίσω άξονα υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό περιρισμένης ολίσθησης (E-LSD), ενώ υπάρχει και ηλεκτρονική διαχείριση του συστήματος εξαγωγής.