Έτοιμο για ρεκόρ το νέο Renault Megane R.S. Trophy


Η Trophy εκδοχή του Megane R.S. αποδίδει 300 PS και 400 Nm ροπής από τον γνωστό turbo τετρακύλινδρο 1.800άρη βενζινοκινητήρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 19/7/2018

Ο οποίος αποδίδει 20 PS επιπλέον από το νορμάλ Megane R.S. και συνδυάζεται είτε με μηχανικό 6άρι κιβώτιο είτε με αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη (εδώ η ροπή ανεβαίνει στα 420 Nm). Η Renault κάνει λόγο για ένα σύνολο από προηγμένες τεχνολογίες που έχουν χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση του συστήματος υπερτροφοδότησης (με όριο περιστροφής της τουρμπίνας με κεραμικό ρουλεμάν στις 200.000 rpm) και της εξαγωγής (με διπλή βαλβίδα για ενίσχυση ήχου). Η διαδικασία των 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,7 sec με την τελική να φτάνει τα 260 km/h.

To νέο R.S. Trophy έρχεται με στάνταρ το Cup chassis που περιλαμβάνει πιο σφιχτή ανάρτηση (συγκεκριμένα 25% πιο σφιχτά αμορτισέρ, 10% πιο σκληρά ελατήρια και 10% πιο δύσκαμπτες αντιστρεπτικές) και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen. Επίσης γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control και στα αμορτισέρ με νέου τύπου υδραυλικά στοπ. Η εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με ενισχυμένα μπροστινά δισκόφρενα, ειδικές σχεδίασης και αντοχής ζάντες 19 ιντσών και υψηλής απόδοσης ελαστικά της Bridgestone.

Επίσης το νέο R.S. Trophy προσφέρεται και με νέα τύπου μπροστινά καθίσματα Recaro ντυμένα με εξαιρετική αλκαντάρα. Ο οδηγός έχει την δυνατότητα παραμετροποίησης του σασί (τιμόνι, κινητήρα, ανάρτηση) μέσω του συστήματος Multi-Sense, ενώ έχει στην διάθεσή του διάφορα δεδομένα τηλεμετρίας χάρη στο R.S. Monitor. Το βράδυ το οπτικό πεδίο βελτιστοποιεί το σύστημα φωτισμού R.S. Vision.

Αξίζει να σημειωθεί πως το πρώτο Megane R.S. Trophy παρουσιάστηκε το 2005. Από τότε ακολούθησε το Megane III R.S. το 2009 που με 265 PS έγραψε το καλύτερο «προσθιοκίνητο» χρόνο στο Nurburgring. Η συνέχεια ανήκε στο 275 Trophy με την Akrapovic απόληξη και αμορτισέρ της Ohlins για να περάσουμε στο σημερινό R.S.