Καλπάζουν οι πωλήσεις της Audi, παρά το σκάνδαλο!


Στο κενό η «πριμοδότηση» ιδιοκτητών VW στην Ιταλία, προκειμένου να τα ανταλλάξουν με Fiat ή Ford.

 

  • 9/10/2015

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Audi αυξήθηκαν κατά 7% τον Σεπτέμβριο παρά το «dieselgate» που ξέσπασε για το γερμανικό group και παρά το γεγονός ότι το A3 και το Q5 συμπεριλαμβάνονταν στα μοντέλα με το «πειραγμένο» λογισμικό.

Οι παραδόσεις αυτοκινήτων του Volkswagen Group αυξήθηκαν κατά 6,8% που μεταφράζεται σε 170.900 μονάδες, ανάμεσά τους και πολλά Q7.

«Παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, η απόδοσή μας ήταν καλή» δήλωσε ο Luca de Meo, Διευθυντής πωλήσεων της Audi. «Η Audi θα παρουσιάσει 15 ολοκαίνουρια ή και ανασχεδιασμένα μοντέλα της μέχρι τα μέσα του 2016 γεγονός που σημαίνει ότι αναμένει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις της αυτό το διάστημα» τόνισε ο de Meo.

Στην Κίνα, την μεγαλύτερη αγορά της Αudi, οι πωλήσεις τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 2.9%. Στην Αμερική, απ’ όπου ξεκίνησαν οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο, οι πωλήσεις τον ίδιο μήνα αυξήθηκαν κατά 16%. 

Αξίζει να αναφέρουμε σ’ αυτό το σημείο πως στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Ιταλία «παίζεται» αυτές τις μέρες ένα παιχνίδι για το ποιος θα κερδίσει το μερίδιο που θα χάσουν οι εταιρίες του γερμανικού Group. Το τελευταίο δήλωσε επίσημα πως περίπου 650.000 από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν εκεί ήταν εφοδιασμένα με το «περιβόητο» λογισμικό.

Για παράδειγμα η Fiat Chrysler Automobiles και η Ford Motor προσφέρουν κίνητρα προκειμένου να ενθαρρύνουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων του Volkswagen Group που επηρεάστηκαν από το σκάνδαλο «dieselgate» να αλλάξουν μάρκα. Οι προσφορές που γίνονται κυμαίνονται από 500 ευρώ για τα μικρά της Fiat μέχρι 1.500 για το μεγάλο SUV Jeep Grand Cherokee.

H Ford από την άλλη προσφέρει μπόνους 750 ευρώ στα μοντέλα της γκάμας της.

Οι ντίλερς βέβαια είναι σκεπτικοί για το αν αυτά τα μέτρα θα φέρουν αύξηση πωλήσεων. Ένας αντιπρόσωπος της Fiat δήλωσε πως μέχρι στιγμής οι προσφορές αυτές δεν έχουν φέρει έξτρα πελατεία από την 1η Οκτωβρίου που ξεκίνησαν. «Αυτός δεν είναι σωστός ανταγωνισμός μεταξύ επαγγελματιών αλλά πλιάτσικο ενός εχθρού στις δύσκολες στιγμές».

Ένας άλλος ντίλερ, της Ford αυτή τη φορά, δήλωσε πως δεν έχει δει κανέναν πελάτης της VW να έχει στρέψει το ενδιαφέρον του σε μοντέλα της Ford.

Άλλες μάρκες δεν έχουν προχωρήσει σε προσφορές για να εκμεταλλευτούν το γεγονός.

Στην Ελλάδα

Οι πωλήσεις της Αudi στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 22,8%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 210 έναντι 171 οχήματα του προηγούμενου έτους

Η εταιρεία, μάλιστα, εκτιμά πως οι πωλήσεις θα ενισχυθούν τους επόμενους μήνες και με την έλευση του νέου Audi Q7 και το λανσάρισμα του νέου Audi A4 με το νέο κινητήρα 1.4 λίτρων, απόδοσης 150 ίππων.