Στο πλαίσιο αυτό, τα αποτελέσματα πωλήσεων που πέτυχε η Mitsubishi Motors Νορβηγίας είναι ασυναγώνιστα, όπως επιβεβαιώνει η παράδοση του 10.000ού Outlander PHEV από το 2014 που ξεκίνησαν οι πωλήσεις σε αυτή τη χώρα.
Παρά το μικρό μέγεθος της αγοράς (περίπου 150.000 οχήματα το χρόνο), η επίδοση αυτή λέει πολλά για την πρόταση αξίας που αντιπροσωπεύει το Outlander κυρίως σε μία αγορά όπου ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα αντιμετωπίζονται ευνοϊκά από τις τοπικές αρχές βάσει μιας σταθερής μακροπρόθεσμης περιβαλλοντικής στρατηγικής.
Επιπλέον, η απουσία τοπικών κατασκευαστών στη Νορβηγία δημιουργεί ένα ανοιχτό περιβάλλον αγοράς, όπου η Προϊοντική Αξία και η Αξία Μάρκας είναι κύριοι πόλοι έλξης για υποψήφιους πελάτες με ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα για το Outlander PHEV της MMC το οποίο πέτυχε να είναι 2ο σε πωλήσεις μεταξύ όλων των μαρκών και όλων των συστημάτων κίνησης,1ο σε πωλήσεις μεταξύ των οχημάτων EV/HEV/PHEV, 1ο σε πωλήσεις SUV, 1ο σε πωλήσεις μοντέλο 4WD.