Περισσότερες λεπτομέρειες για το σοκαριστικό ατύχημα του Jules Bianchi στο Grand Prix της Ιαπωνίας έδωσε το απόγευμα της Παρασκευής (10/10) η FIA σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στο Sochi, στο πλαίσιο του ρωσικού GP.
Παρουσία του προέδρου της FIA Jean Todt, ο αγωνιστικός διευθυντής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, Charlie Whiting, ανέλυσε όλα τα στοιχεία που υπάρχουν ως τώρα, «φωτίζοντας» αρκετές πλευρές αλλά κρατώντας και ορισμένες άλλες στο «σκοτάδι».
Οι υπεύθυνοι παρουσίασαν και ένα βίντεο από τις κάμερες της πίστας που «ελέγχουν» τη στροφή 7 όπου έγινε το ατύχημα, λίγο πριν το συμβάν, με τον Whiting να εξηγεί τι συνέβη από τον προηγούμενο, κιόλας, γύρο, με την έξοδο του Adrian Sutil.
«Υπήρχε η αγωνιστική γραμμή η οποία είχε αρχίσει να στεγνώνει. Ωστόσο, με την αύξηση της έντασης της βροχής, υπήρξαν σημεία της στεγνής γραμμής στα οποία βρέθηκε νερό, με αποτέλεσμα τα μονοθέσια να χάνουν λίγο τη γραμμή τους. Εκεί βρέθηκε ο Adrian και έχασε τον έλεγχο. Ηταν πίσω από τον Jules, πάτησε στο σημείο που υπήρχε λίγο νερό και έχασε τον έλεγχο, με αποτέλεσμα να σπινάρει», τόνισε αρχικά.
Και συνέχισε: «Στον επόμενο γύρο (σ.σ. υπό καθεστώς διπλής κίτρινης σημαίας) βλέπετε ότι ο Jules κάνει κάτι παρόμοιο. Το μονοθέσιό του πατάει στο ίδιο κομμάτι νερού, ωστόσο υπάρχει μια διαφορά. Δεν κάνει σπινάρισμα ανάλογο με αυτό του Sutil. Προσπαθεί να κάνει `διόρθωση' με αποτέλεσμα το μονοθέσιο να βγει με τη `μύτη' εκτός πίστας και να χτυπήσει στο γερανό, ακολουθώντας διαφορετική τροχιά».
Ο Whiting ξεκαθάρισε ότι δεν είναι σε θέση να πει με ακρίβεια με ποια ταχύτητα η Marussia χτύπησε στον γερανό που απομάκρυνε το μονοθέσιο του Sutil. «Δεν έχουμε την πληροφορία, καθώς το σύστημα που υπήρχε στη Marussia και έστελνε δεδομένα, καταστράφηκε με τη σύγκρουση. Ετσι, μένει μόνο η πληροφορία που παίρνουμε από το GPS, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε με ακρίβεια σε αυτό. Αρα, δεν είναι καλή ιδέα να δώσουμε τώρα ένα νούμερο και μετά από λίγο καιρό να σας πούμε ότι δεν είναι αυτή η σωστή ταχύτητα της πρόσκρουσης. Χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να αναλύσουμε καλύτερα τα δεδομένα από τις κάμερες και να τα συνδυάσουμε με το GPS».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ SENTRAGOAL.GR.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ