Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 FORD FIESTA ACTIVE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active 24/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με τα SUV να κυριαρχούν απ' άκρη εις άκρη της αγοράς αυτοκινήτου, συμπιέζοντας κατηγορίες και αλλάζοντας δεδομένα δεκαετιών (στη Ford, ένα στα πέντε αυτοκίνητα που πουλά στην Ευρώπη είναι πλέον SUV), είναι προφανές ότι όλες οι εταιρίες ψάχνουν τρόπους να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι. Και με τα compact SUV να παίρνουν και αυτά με εκρηκτικό ρυθμό το πάνω χέρι απέναντι στα super mini, η Ford έκρινε σκόπιμο να στηρίξει το Fiesta προσθέτοντας μερικούς πόντους σε ύψος και κάμποση "περιπετειώδη" αισθητική στο αμάξωμα. 

Το Fiesta Active είναι το πρώτο μιας γενιάς Active μοντέλων της εταιρίας (θα ακολουθήσουν και τα Κa+ και το νέο Focus) και αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για ένα μικρό αυτοκίνητο με αυξημένες δυνατότητες για κίνηση σε δύσκολους δρόμους, χωρίς από την άλλη να μπλέκει στα πόδια του Ecoboost που έχει σαφώς πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα και σαφέστερο εμπορικό positioning.

Τι είναι λοιπόν το Fiesta Active; Οι βιαστικοί θα πουν ότι πρόκειται για ένα Fiesta που έχει πάρει 18 χιλιοστά μπόι και χάρη στους μεγάλους τροχούς έχει αυξημένο και ελάχιστα (κατά 1 χιλιοστό) τα μετατρόχιά του. Στην Ford όμως αποφάσισαν ότι αυτό δεν θα ήταν αρκετό, καθώς πέραν όλων των άλλων, ήθελαν να διατηρήσουν -στο μέτρο του δυνατού- αμετάβλητο ένα βασικό χαρακτηριστικό του Fiesta, την οδική του συμπεριφορά.

Έτσι έχουν αλλάξει όλο το σετάρισμα της ανάρτησης με ελαφρά τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός και διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ (τα οποία διαθέτουν υδραυλικά stops για καλύτερη απόσβεση σε δρόμους με ανωμαλίες), σε μία προσπάθεια να κοντρολάρουν καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος που λόγω του αυξημένου ύψους είναι προφανώς και πιο έντονες. Η ηλεκτρική κρεμαγέρα έχει διαφορετική ρύθμιση ενώ και το ESC έχει υποστεί αλλαγές στο software ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε πιο σύνθετες συνθήκες κίνησης.

Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το Active από την υπόλοιπη γκάμα είναι τα τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal για καθημερινή οδήγηση, το Eco -το οποίο διατίθεται μόνο με το μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο- για οικονομική οδήγηση, και το Slippery το οποίο ρυθμίζει την απόκριση του ESC και του Traction Control ώστε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 NISSAN LEAF 22/5

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;