2018 FORD FIESTA ACTIVE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active 24/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με τα SUV να κυριαρχούν απ' άκρη εις άκρη της αγοράς αυτοκινήτου, συμπιέζοντας κατηγορίες και αλλάζοντας δεδομένα δεκαετιών (στη Ford, ένα στα πέντε αυτοκίνητα που πουλά στην Ευρώπη είναι πλέον SUV), είναι προφανές ότι όλες οι εταιρίες ψάχνουν τρόπους να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι. Και με τα compact SUV να παίρνουν και αυτά με εκρηκτικό ρυθμό το πάνω χέρι απέναντι στα super mini, η Ford έκρινε σκόπιμο να στηρίξει το Fiesta προσθέτοντας μερικούς πόντους σε ύψος και κάμποση "περιπετειώδη" αισθητική στο αμάξωμα. 

Το Fiesta Active είναι το πρώτο μιας γενιάς Active μοντέλων της εταιρίας (θα ακολουθήσουν και τα Κa+ και το νέο Focus) και αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για ένα μικρό αυτοκίνητο με αυξημένες δυνατότητες για κίνηση σε δύσκολους δρόμους, χωρίς από την άλλη να μπλέκει στα πόδια του Ecoboost που έχει σαφώς πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα και σαφέστερο εμπορικό positioning.

Τι είναι λοιπόν το Fiesta Active; Οι βιαστικοί θα πουν ότι πρόκειται για ένα Fiesta που έχει πάρει 18 χιλιοστά μπόι και χάρη στους μεγάλους τροχούς έχει αυξημένο και ελάχιστα (κατά 1 χιλιοστό) τα μετατρόχιά του. Στην Ford όμως αποφάσισαν ότι αυτό δεν θα ήταν αρκετό, καθώς πέραν όλων των άλλων, ήθελαν να διατηρήσουν -στο μέτρο του δυνατού- αμετάβλητο ένα βασικό χαρακτηριστικό του Fiesta, την οδική του συμπεριφορά.

Έτσι έχουν αλλάξει όλο το σετάρισμα της ανάρτησης με ελαφρά τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός και διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ (τα οποία διαθέτουν υδραυλικά stops για καλύτερη απόσβεση σε δρόμους με ανωμαλίες), σε μία προσπάθεια να κοντρολάρουν καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος που λόγω του αυξημένου ύψους είναι προφανώς και πιο έντονες. Η ηλεκτρική κρεμαγέρα έχει διαφορετική ρύθμιση ενώ και το ESC έχει υποστεί αλλαγές στο software ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε πιο σύνθετες συνθήκες κίνησης.

Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το Active από την υπόλοιπη γκάμα είναι τα τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal για καθημερινή οδήγηση, το Eco -το οποίο διατίθεται μόνο με το μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο- για οικονομική οδήγηση, και το Slippery το οποίο ρυθμίζει την απόκριση του ESC και του Traction Control ώστε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

< >