2018 BMW

Δοκιμάζουμε το νέο BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic 16/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η γενικότερη αίσθηση που επικρατεί για την BMW την κατατάσσει στους κατασκευαστές πολυτελών επιβατικών και σπορ αυτοκινήτων. Αληθές. Εν μέρει, όμως. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, περίπου το 34% των παγκόσμιων πωλήσεών της αφορούν στα SAV οχήματά της («Sports Activity Vehicle», όπως τα ονομάζουν στη Βαυαρική εταιρεία), δηλαδή αυτά των Σειρών Χ. Ιστορικά, η Χ3 ήταν το δεύτερο μοντέλο της BMW (έπειτα από την X5) και συνέβαλλε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων, στη «μεταστροφή» της εταιρείας σε μαζικότερο κατασκευαστή και έθεσε τις βάσεις για την δημιουργία και των υπόλοιπων SAV μοντέλων της που ακολούθησαν.

Δεκατέσσερα χρόνια έπειτα από την παρουσίαση της πρώτης Χ3, η τρίτη «γενιά» της δείχνει τον δρόμο που θα ακολουθήσει η εταιρεία σε αυτή την κατηγορία οχημάτων. Μεγαλύτερη και πολυτελέστερη από ποτέ ως τώρα, φαίνεται να αποτελεί το «ενδιάμεσο» για τις αλλαγές που θα ακολουθήσουν σε όλα τα αντίστοιχα μοντέλα. Βασίζεται στην πλατφόρμα της νέας Σειράς 5 (τροποποιημένης κατάλληλα για ν’ ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τη «φύση» του αυτοκινήτου).

Η καινούργια Χ3 εξελίχθηκε υπό τον κωδικό «G01» και το μοντέλο που προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ, στο εργοστάσιο της BMW που βρίσκεται στο Spartanburg. Η επένδυση που έγινε το 2017 στις εγκαταστάσεις του έφτασε το ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Το αμάξωμά της είναι κατά 6,1 cm μεγαλύτερο σε μήκος, κατά ένα εκατοστό ευρύτερο και κατά 1,5 cm ψηλότερο από αυτό της προηγούμενης, Σε ό,τι αφορά το μεταξόνιό της, είναι κατά 5,4 cm μακρύτερο κάνοντας την περισσότερο ευρύχωρη γα τους επιβάτες, ιδίως στο πίσω κάθισμα.

Παρά την αύξηση των διαστάσεών της, το βάρος της νέας Χ3 δεν έχει μεταβληθεί πολύ. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την BMW, το νέο μοντέλο είναι βαρύτερο μόνο από 20 έως 55 kg, αναλόγως την έκδοση, συγκριτικά.

< >