ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

Δοκιμή: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Οι Ιάπωνες είναι πάντα προσηλωμένοι στην ιστορία, στην παράδοσή τους και τις τελευταίες δεκαετίες στην τεχνολογική τους ενδελέχεια. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι διατηρούν δεσμούς με το παρελθόν τους, αλλά συνάμα φτιάχνουν μικρά, σοφιστικέ πράγματα εξελιγμένα στο έπακρο. Ένα από δαύτα είναι και το Suzuki Ignis. Tο full ιαπωνικό Suzuki Ignis έχει κερδίσει αμέσως την εκτίμησή μας στην Ελλάδα αφού έχει καταφέρει να φιγουράρει ψηλά στις πωλήσεις της κατηγορίας των αυτοκινήτων πόλης. Προσοχή όμως! Είναι τόσο αιρετικό το Ignis που μπορεί να θεωρηθεί και ως το πιο μικρό SUV της κατηγορίας με άριστα χαρακτηριστικά για κίνηση εκτός δρόμου και τετρακίνηση. Αυτό λοιπόν το μικρό αυτοκίνητο διαθέτει και μια ακόμη έκδοση την οποία περιμέναμε με μεγάλη ανυπομονησία. Την υβριδική του υπόσταση.

Το υβριδικό -ναι σωστά διαβάσατε- Ignis με σύστημα τετρακίνησης Allgrip είναι η πιο προηγμένη εκδοχή του μικρού αυτοκινήτου της φίρμας. Το «ήπιο» υβριδικό σύστημα με βάρος μόλις 6,5 κιλά χρησιμοποιεί μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG - Integrated Starter Generator) ισχύος 2,3 kW (σχεδόν 3 ίπποι) και ροπής 50Nm για την υποβοήθηση του βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση. Αυτό που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι ένα πολύ μικρό «σπρώξιμο» με την εμπλοκή του ISG ενώ υπάρχει και η σχετική απεικόνιση στη μικρή ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων. Μια συμπαγής μπαταρία ιόντων λιθίου της Denso 36Wh που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού, αναλαμβάνει να δώσει ζωή στο ηλεκτροκινητήρα και φορτίζεται κάθε φορά που το αυτοκίνητο φρενάρει (άλλωστε ο ηλεκτροκινητήρας έχει και το ρόλο γεννήτριας).

Επίσης η ίδια γεννήτρια και η μπαταρία βοηθούν το ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου (ηχοσύστημα, κλιματισμός, φώτα κ.λπ.) με αποτέλεσμα ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας να εργάζεται απρόσκοπτα για να μεταδώσει τους 90 ίππους του στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς. Αυτό λοιπόν που επιτυγχάνεται είναι η βελτίωση στην οικονομία καυσίμου καθώς το «ήπιο» υβριδικό σύστημα καταργεί τις υψηλές στιγμιαίες καταναλώσεις που σημειώνονται κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου ή σε μια ξαφνική επιτάχυνση. Σύμφωνα με τη Suzuki  τούτο το Ignis καταναλώνει εντός πόλης 0,7 l/100km λιγότερο καύσιμο συγκριτικά με το συμβατικό τετρακίνητο Ignis (από 5,9 στα 5,2 l/100km), ενώ εκπέμπει και 8 g/km λιγότερο CO2.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6 24/4

    Δοκιμάζουμε: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6

    Θα προκαλέσει το ενδιαφέρον σου από την πρώτη στιγμή που θα το δεις. Έπειτα, θα συνειδητοποιήσεις ότι θέλεις λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το εσωτερικό. Το DS 5 είναι το ένα από τα πιο ελκυστικά οχήματα που έχουν δημιουργήσει προσφάτως οι Γάλλοι και δεν βασίζεται μόνο στο παρελθόν...

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.

  • SMART FORFOUR ED 81 PS 16/4

    Test Drive: smart forfour ed 81 PS

    Δεν απέχει πολύ η ημέρα που η smart θα μετασχηματιστεί σε μια εταιρία με αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πριν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε το τετραθέσιο smart με την ηλεκτρική καρδιά.

  • KIA RIO 1.25 MPI 84 PS 14/4

    Test Drive: 2018 Kia Rio 1.25 MPI 84 PS

    Το Rio δεν προσπαθεί να διακριθεί προβάλλοντας στοιχεία τα οποία δεν έχει ή μια εικόνα που δεν το αντιπροσωπεύει. Διατηρεί τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος που στοχεύει πρωτίστως στην ουσία της κατασκευής και την ποιοτική αναβάθμισή του.

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.