CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 HYUNDAI KONA

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona 13/6

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τραβώντας έναν νέο σχεδιαστικό δρόμο, το Kona, αποτελεί μια πειστική πρόταση στην κατηγορία των SUV σχοινοβατώντας ανάμεσα στις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV. Το νέο Hyundai Kona είναι χτισμένο με χάλυβα της ίδιας της Hyundai σε μια νέα συμπαγή πλατφόρμα με μήκος στα 4,165 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,6 μέτρα. Ξεχωρίζει αμέσως με τη μυώδη σχεδίαση με διπλούς προβολείς LED, διχρωμία αμαξώματος-οροφής και επιλογή από δέκα έντονα εξωτερικά χρώματα, που προσφέρουν 28 διαφορετικούς συνδυασμούς.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα καλοκατασκευασμένο σαλόνι που προσφέρει άφθονο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους. Ο χώρος αποσκευών είναι συνολικής χωρητικό­τη­τας 361 λίτρων φτάνοντας τα 1.143 λίτρα. Η νέα οθόνη αφής του Kona προβάλλει πληθώρα οδηγικών πληροφορίων (αλλά ακόμη απουσιάζουν τα ελληνικά ως γλώσσα απόδοσης) ενώ παράλληλα μπορεί να διατεθεί και με head-up display. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό της Hyundai, που συναντούμε για πρώτη φορά στο Kona είναι το σύστημα πολυμέσων Display Audio, όπου οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν το περιεχόμενο του smartphone τους στην οθόνη 7-ιντσών του συστήματος μέσω του του Apple CarPlay αλλά και του Android Auto. Το «κερασάκι στην τούρτα» είναι το νέο hi-end ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της Krell, με οκτώ ηχεία και ενισχυτή.



Το Kona διαθέτει επίσης την ομπρέλα τεχνολογιών Hyundai SmartSense. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται συστήματα όπως: Forward Collision Warning και Forward Collison-Avoidance Assist with Pedestrian Detection, Blind-Spot Collision Warning, Rear Cross-Traffic Collision Warning, Lane Keep Assist, Driver Attention Warning, Low Beam Assist-Static and High Beam Assist.

Το Kona διατίθεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης: τον 1.0  T-GDI με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και 120 ίππους (μικτή κατανάλωση καυσίμου από 5.2 l / 100 km) και έναν 1.6 λίτρων με 177 ίππους και τετρακίνηση με ροπή μέχρι 50% στους πίσω τροχούς και με κατανάλωση καυσίμου: 6,7 l / 100 km. Όλα τα Kona με τετρακίνηση διατίθενται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα οι diesel κινητήρες 1.6 λίτρων 115 ή 136 ίππων εξοπλίζονται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-DCT κιβώτιο ταχυτήτων (μόνο το ισχυρό μοτέρ) και τετρακίνηση στο μοτέρ των 136 ίππων.

Οδηγικά, στην πρώτη επαφή που είχαμε στα παράλια της Αττικής με το 1000άρι Kona των 120 ίππων «είδαμε» ένα αυτοκίνητο με άνετο, ταξιδιάρικο χαρακτήρα, εύκολο στην απορρόφηση τριγμών, με συμπαθές σύστημα διεύθυνσης και δύναμη επαρκή για γρήγορο τέμπο. Με δεδομένη την τιμή «εισόδου» στα 16.590 ευρώ χωρίς μάλιστα πολλές υποχωρήσεις στον εξοπλισμό έχουμε ένα αυτοκίνητο ικανό να διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο πωλήσεων. Αναλυτικά οι τιμές:

ΕΚΔΟΣΗ STYLE PREMIUM DISTINCTIVE
1.0Τ 120PS 6ΜΤ 16.590 17.590 19.690
1.6Τ 177PS 7-DCT 4WD 21.990 25.690 27.090
1.6D 115PS 6MT 19.290 20.290 21.890
1.6D 136PS 7-DCT 21.290 22.190 25.190
1.6D 136PS 7-DCT 4WD 23.990 25.990 27.390

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.