Οδηγούμε το νέο Nissan Micra 1.5 dCi 90 PS


Με νωπές τις μνήμες από την πρώτη μας οδηγική επαφή στην Κροατία, οδηγούμε πλέον και στην Ελλάδα το νέο Nissan Micra στην έκδοση 1.5 dCi.

  • 20/4/2017

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ        ΦΩΤΟ: NISSAN (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ)

Δε θα ξεχάσουμε το πόσο δυναμικό έδειχνε το νέο Micra κόντρα σε ό,το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Η κοψιά του νεανική και δυναμική με πινελιές αλά Nismo εδώ κι εκεί έδειχναν ότι αυτό το Micra είναι κάτι παραπάνω από ένας απλός μεταφορέας. 

Βολευτήκαμε λοιπόν στην πλούσια έκδοση Techna που τα έχει όλα σε επίπεδο ανέσεων και εξοπλισμού ασφαλείας και ξεκινήσαμε για τον μακρύ δρόμο μέχρι τη Μεσσηνία, τελικό προορισμό της πρώτης εν Ελλάδι δημοσιογραφικής παρουσίασης του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε ότι

σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας το νέο Micra εξοπλίζεται αναλόγως έκδοσης με Lane Departure Prevention (Αποφυγή Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας), Intelligent Emergency Braking (Έξυπνο Σύστημα Πέδησης) με αναγνώριση των πεζών, Around View Monitor (Σύστημα Πανοραμικής Θέασης), Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων), High Beam Assist  (Σύστημα Υποβοήθησης Μεγάλης Σκάλας Φώτων) και Blind Spot Warning (Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου). Επίσης περιλαμβάνονται τα συστήματα Active Ride Control και Active Trace Control συστήματα ελέγχου της κίνησης του αυτοκινήτου και του περιορισμού φαινομένων υποστροφής.

 

Οι οδηγικές μας εντυπώσεις επί ελληνικού εδάφους

Η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο είναι μια τυπικά καλή διαδικασία με χαμηλό επίπεδο θορύβου για τα δεδομένα της κατηγορίας (μην ξεχνάμε ότι το νέο Micra έχει και κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή 0,29). Εδώ, στον ανοιχτό δρόμο οι αλλαγές ταχυτήτων περιορίζονται από 5η σε 4η για κάποιο γρήγορο προσπέρασμα καθώς η κλιμάκωση έχει την ιδιαιτερότητα μιας 5ης απόλυτα ταξιδιαρικής που δύσκολα ανεβάζει πάνω από τις 3.200 rpm αλλά που με σχετική κατωφέρεια μπορεί να αγγίξει υψηλότατη τελική. To πάτημα σε ανοιχτές καμπές είναι σταθερό και οι όποιες πλευρικές ριπές του ανέμου αντιμετωπίζονται εύκολα με το σωστό (ακριβές αλλά κάπως ελαφρύ) σύστημα διεύθυνσης. Σε ταξιδιάρικο ρυθμό δε θα δείτε κατανάλωση πάνω από 5,0 l/100km.

Σε πιο απαιτητικές διαδρομές το αυτοκίνητο ξεδιπλώνει τις άλλες χάρες του. Οδηγοκεντρικό αρκετά fun-to-drive αν του ζητηθεί με ακριβή επιλογέα και καλά φρένα εμπλέκει σποραδικά τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα όμορφα όμως. Εδώ, δείχνει το μοτέρ κάπως συγκρατημένο καθώς από τις 2.000 μέχρι τις σχεδόν 4.500 rpm θα μπορούσε ιδανικά να είναι πιο «ζωντανό» καθώς το πάτωμα και το πάτημα του αυτοκινήτου είναι υψηλού επιπέδου. Σε κακό ασφαλτοτάπητα έχει μια καλή συμπεριφορά, όσο ενδοτικό πρέπει αλλά και κάπως σκληρό μερικές φορές σε νεροφαγώματα.

Το σημαντικό εν τέλει είναι ότι το νέο Micra είναι εντυπωσιακό σε εμφάνιση, δυναμικό σε οδήγηση, πλήρως εξοπλισμένο και σε φτάνει στον προορισμό σου –σχεδόν- ατσαλάκωτο. 

Οι τιμές ξεκινούν από τα €12.090 για το νέο Micra. Βρείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο ΕΔΩ