CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD

Test Drive: Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD 11/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το μεσαίο SUV της Ford είναι ίσως το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας και αυτό δεν είναι απλώς μια υποκειμενική άποψη, αλλά κοινή ομολογία…Ιδίως στην έκδοση της δοκιμής με τον δυνατό δίλιτρο ντίζελ των 180 ίππων και στο επίπεδο εξοπλισμού ST-Line, όπου έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα. Η αισθητική του αμαξώματος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μοντέρνα παρά το προ 2ετίας φρεσκάρισμα, εν τούτοις είναι διαχρονική με το body kit της έκδοσης αυτής να δίνει ένα πιο δυναμικό χαρακτήρα. Σε διαστάσεις κινείται στο άνω άκρο της κατηγορίας με το μήκος να φθάνει τα 4,541 mm, το πλάτος τα 1.856 mm και το μεταξόνιο τα 2.690 mm. Δηλαδή έχουμε να κάνουμε με ένα SUV που για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς είναι μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ WWW.CARANDDRIVER.GR 

Στο εσωτερικό οι χώροι και οι ανέσεις βρίθουν. Πολύ άνετα θα φιλοξενηθεί μια τυπική οικογένεια, η οποία και θα εκτιμήσει τον πολιτισμένο διάκοσμο όπως και όλα τα σύγχρονα συστήματα infotainment που προσφέρει η Ford (από τα καλύτερα και πιο φιλικά της αγοράς το SYNC 3). Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι αξίζει κανείς να δώσει το κάτι παραπάνω για την ST-Line προκειμένου να έχει έναν διάκοσμο πολύ προσεγμένο και με τα εξαιρετικά σε στήριξη και επενδυμένα με άψογης ποιότητας δέρμα καθίσματα του σαλονιού. Ποιοτικά υλικά, εξαιρετικό φινίρισμα και γενικά ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για την οικογένεια (χώρος αποσκευών από 456 μέχρι 1.603 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, άφθονες θήκες, κ.α.) και πολύ περισσότερο για το οδηγό. Η θέση οδήγησης που προσφέρει είναι από τις καλύτερες στη κατηγορία με άψογη στήριξη του καθίσματος, άριστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά και άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...

  • 2018 SKODA KAROQ 7/5

    ESCAPE Στην Άνδρο με Skoda Karoq 1.6 TDI 116PS DSG7

    H Άνδρος είναι η εστέτ των Κυκλάδων, είναι η πρωτεύουσα πλοκή φύσης και ιστορίας του Αιγαίου, είναι ο τόπος των Καπεταναίων, του Εμπειρίκου και της Ελένης (φευ, όχι πλέον με αυτή την σειρά). Η Άνδρος είναι...

  • 2018 PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS 2/5

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 2008 1.2T 110PS AUTO

    Τείνει να γίνει διαχρονική αξία. Μπορεί να μας συντροφεύει μόλις από το 2013 αλλά το συμπαγές crossover έδωσε μια άλλη διάσταση στην κατηγορία, καθώς οι αναλογίες του το κατέταξαν ευθύς εξ αρχής στα 'χωράφια' των SUV.