Βασισμένο στην πλατφόρμα του 208 δε μοιάζει σε τίποτε με αυτό. Σαφώς ξεχωρίζει αμέσως με το χαρακτηριστικό σήκωμα της οροφής στο πίσω μέρος και το ανάλογο ταίριασμα με τις ράγες πρόσδεσης. Η κοψιά του και οι αναλογίες του, οι πλαστικές, ασημένιες ματ ποδιές εμπρός-πίσω, τα φωτιστικά σώματα (υπογραφή πλέον της Peugeot), η χαρακτηριστική γρίλια με τον λέοντα, το τρισδιάστατο μοτίβο και το άφθονο χρώμιο συντελούν σε έναν μοναδικό συνδυασμό πολυτελείας και περιπετειώδους χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό η παραλλαγή του i-Cockpit φαίνεται εδώ με όργανα σωστής σχεδίασης και σωστής φοράς, πεπλατυσμένο τιμόνι, ενώ κυριαρχούν τα σκληρά πλαστικά και η μαύρη λάκα σε ένα τυπικά καλό φινίρισμα. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι ένα θέμα με δύο μικρές ποτηροθήκες που δε χωρούν μεγάλα ποτήρια, ένα μικρό χώρο κάτω από το ιδιότυπο, πεπλατυσμένο χειρόφρενο και ένα μικρό ερμάριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: TO NEO PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS EAT6 MEΣΑ ΑΠΟ 34 1 PHOTOS
Μεγάλη πανοραμική οροφή, σύστημα πλοήγησης και ελληνικό μενού λειτουργιών είναι μερικά από τα καλά έξτρα του αυτοκινήτου όπως είναι και ο διζωνικός κλιματισμός, οι συνδέσεις usb και auxilliary. Τα εμπρός καθίσματα είναι καλής σχεδίασης και στήριξης, οι χώροι για τους πίσω επιβάτες καλοί και με σωστό άνοιγμα θυρών για εύκολη πρόσβαση των πίσω επιβατών ενώ ο χώρος αποσκευών είναι επαρκής αλλά λίγο ρηχός. Τα εργονομικά «ολισθήματα» έχουν να κάνουν με την χαμηλή τοποθέτηση των οργάνων που ενίοτε κρύβονται από το τιμόνι, την εταζέρα του χώρου αποσκευών που δεν έχει κορδόνι ανοίγματος μαζί με την πόρτα και κάποιους διακόπτες που βρίσκονται χαμηλά, χωμένοι στην κονσόλα όπως είναι το μπουτόν του αλάρμ.
Τούτο το 2008 εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο (το διαφημιζόμενο EAT6) με 6 σχέσεις και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών, πρόγραμμα sport αλλά και σπέσιαλ λογισμικό για εκκίνηση σε πάγο ή χιόνι. Είναι ένα σωστό, αυτόματο κιβώτιο με καλές αλλαγές, όχι στον ρυθμό ενός διπλοσύμπλεκτου αλλά σαφώς άνω του μέσου όρου διαγωγή σε επίπεδο απόδοσης αλλά και με μια μικρή ένσταση σε ό,τι αφορά το θόρυβο που παράγεται. Δυστυχώς εδώ, στο αυτοκίνητο δοκιμής δεν υπάρχει το πρόγραμμα παραμετροποίησης κίνησης Grip Control που μαζί με τα Goodyear EfficientGrip 195/60-R16 (μια καλή διάσταση ελαστικού για επαυξημένη άνεση και κίνηση σε χώμα) θα μπορούσε να πολλαπλασιάσει τις ικανότητες του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας 1.2 PureTech 110PS
Το μοτέρ είναι το γνωστό μας τρικύλινδρο turbo σύνολο PureTech που έχει κερδίσει αρκετές διακρίσεις και διακρίνεται για την ευστροφία και την αποδοτικότητά του. Εδώ αποδίδει 110 ίππους, είναι ψυχωμένο και μπορεί να ανεβάσει στροφές και ρυθμό κίνησης χωρίς πρόβλημα. Ίσως εδώ περισσότερο θέμα σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις είναι η εγγενής τάση κάθε αυτόματου κιβωτίου να «στρογγυλεύει» τις αποδόσεις των κινητήρων. Μη γελιέστε όμως. Σε καθημερινή χρήση είναι εξαιρετικά χρήσιμος συνδυασμός, ενώ σε ένα ταξίδι (ή ακόμη και σε μια off-road περιπετιούλα) βοηθά με την άνεση και την ικανότητα να αποδώσει και το τελευταίο Nm ροπής. Σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογίσουμε την πολύ καλή μέση κατανάλωση που πετυχαίνει (κάτω από τα 7,0 l/100km) αλλά και το χαμηλό επίπεδο CO2. Αν θα θέλαμε κάτι περισσότερο από αυτόν τον συνδυασμό είναι καλύτερα μέτρα καταστολής θορύβου καθώς κυρίως η μετάδοση υπό πίεση και πολύ λιγότερο ο μεταξένιος κινητήρας μπορεί να ακουστεί περισσότερο του αναμενόμενου.
Όντας θετικά κείμενοι με αυτόν τον συνδυασμό του 2008 με το κιβώτιο EAT6 θα θέλαμε σίγουρα κάτι πιο ελκυστικό σε επίπεδο τιμολόγησης. Βλέπετε η βασική έκδοση αυτού του συνδυασμού κινητήρα/κιβωτίου του 2008 ξεκινά από τα 21.300 ενώ η «δική μας» έκδοση ακούμπησε τα 21.700. Μια τιμή που ξεφεύγει και αγγίζει μεγαλύτερες κατηγορίες αλλά που πάντα μας θυμίζει ποιοι ήταν αυτοί που επινόησαν την αρχή «τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρές φιάλες». Σε κάθε περίπτωση το 2008 είναι ένα ξεχωριστό σε εμφάνιση, συμπαγές και ευέλικτο όχημα με πολλή τεχνολογία εντός του, ελάχιστες εργονομικές παραφωνίες και έναν οδηγικό χαρακτήρα που διακρίνεται τόσο εντός όσο και εκτός ασφαλτοτάπητα.
YΠΕΡ
- ΣΧΕΔΙΑΣΗ
- ΑΝΕΣΗ
- ΠΟΙΟΤΗΤΑ
KATA
ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
- ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑΝΤΑΡ
TECH INFO
PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 110PS EAT6
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO
ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.199
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 81(110)/5.500
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 205/1.750
ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜXΠXΥ (mm) 4.159x1.829x1.556
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.537
ΒΑΡΟΣ (kg) 1.140
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l) min/max 410/1.400
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (l) 50
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h (s) 188
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 11,3
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)
ΕΝΤΟΣ/ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ* 5,9/4,1
ΜEΙΚΤΗ* 4,8
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ 6,9
ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)* 110
*ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ (ΕΥΡΩ)* 21.300
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ(ΕΥΡΩ) 107,8
* ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
- ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8
- ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 7
- ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8
- ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8
- ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 7
- ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8
- VALUE FOR MONEY 7
ΣΥΝΟΛΟ 78