CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 SKODA FABIA CUP EDITION

Test drive: Skoda Fabia Cup Edition 12/8

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η Skoda μπορεί να λογίζεται ως το ταπεινό αυτοκίνητο της διπλανής πόρτας αλλά όπως δείχνει δεν είναι πάντα έτσι. Τρία Skoda Fabia R5 τερμάτισαν στις αντίστοιχες πρώτες θέσεις του φετινού, 64ου Ράλλυ Ακρόπολις με τον Πορτογάλο Μπρούνο Μαγκαλιάες να κόβει πρώτος το νήμα, δείχνοντας ότι το Fabia μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από βασικό company car. Για να τονωθεί μάλιστα η εικόνα της φίρμας σε ένα πιο νεανικό κοινό, η εταιρία προχώρησε στη δημιουργία ενός «soft GT» αυτοκινήτου με τον βαρύ τίτλο Cup Edition.
 

 
Για τη «γέννηση» της Fabia Cup Edition χρησιμοποιήθηκε η βασική έκδοση 1.0 TSI, με μέγιστη ιπποδύναμη 110 PS. Εξωτερικά το μάλλον αυστηρό και γεμάτο ακμές αμάξωμα σε λευκό χρώμα, ντύθηκε με μαύρους καθρέφτες, μαύρη οροφή και με ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών σε μαύρο χρώμα με ελαστικά Bridgestone Turanza 215/45-R16 έχοντας συνάμα LED φώτα ημέρας.
 
Και για να γίνει ακόμη πιο «κακό» το αυτοκίνητο τα πίσω τζάμια έγιναν φιμέ και το μάλλον παρωχημένης αισθητικής “EDITION CUP” λογότυπο στο πλάι και το πίσω μέρος, υπενθυμίζουν τις αγωνιστικές επιτυχίες του πιο Low-profile supermini του ομίλου VW.
 

 
Στο εσωτερικό, τα στοιχεία που δίνουν τον τόνο μιας σπορ υλοποίησης, είναι το τριάκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (Supersport το βαφτίζει η Skoda και όχι άδικα καθώς είναι πανέμορφο με το περφορέ του δέρμα και το flat-bottom τελείωμα) αλλά και τα σπορ, μονοκόμματα (και επίσης πανέμορφα) καθίσματα εμπρός. Άλλα στοιχεία που συντείνουν σε ένα αέρα αναβαθμισμένου περιβάλλοντος εργασίας είναι η εκκίνηση χωρίς κλειδί "EASY START", ο περιοριστής ταχύτητας αλλά και το ηχοσύστημα με σύνδεση Bluetooth.
 
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 15/8

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • 2018 PEUGEOT 208 1.2 PURETECH 110 EAT6 14/8

    Δοκιμάζουμε: Peugeot 208 1.2 Puretech 110 EAT6

    Ένα ποιοτικό, μοδάτο supermini με τεχνολογικές περγαμηνές και την παραδοσιακή ποιότητα κύλισης made by Peugeot. Σίγουρα ένας τρόπος να ξεχωρίζεις χωρίς κόπο.

  • 2018 SKODA FABIA CUP EDITION 12/8

    Δοκιμάζουμε: Skoda Fabia Cup Edition

    Tο νέο Skoda Fabia είναι προ των πυλών, η σκόνη από το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις έχει καταλαγιάσει, κι εμείς οδηγούμε τον μακρινό ξάδελφο του φετινού νικητή.

  • 2018 BMW I3 REX TUSCANY 8/8

    ESCAPE: Ταξιδεύοντας στην Τοσκάνη με BMW i3 REX (Video)

    H Tοσκάνη της Αναγέννησης, και το ΒΜW i3 REX της αναγέννησης της αυτοκίνησης συναντώνται σε ένα ταξιδιωτικό 2.000 χιλιομέτρων και 15 χρόνων μετά, αναζητώντας ανάμεσα στο 'range anxiety' και την ασφάλεια μιας πρίζας, την υψηλή τάση των Νέων Καιρών.

  • 2018 ΗYUNDAI I30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120PS 5/8

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDi 120PS

    Σε μια εξωστρεφή κίνηση αναβάθμισης του ρόλου της Hyundai στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, τα σχεδιαστικά τμήματα της κορεατικής φίρμας πήραν νότες από αρχέγονα, premium σχήματα για να δώσουν μια γερή δόση πολυτέλειας στις καθημερινές μας μετακινήσεις.  ...

  • 2018 VOLVO S90 D4 190 PS 4/8

    Δοκιμάζουμε: Volvo S90 D4 190 PS

    Είστε φίλοι των αυτοκινήτων της μεγάλο-μεσαίας κατηγορίας; Δε φτάνουν τα οικονομικά σας για να αγοράσετε ένα Audi A6, μία BMW Σειρά 5 ή μία Mercedes-Benz E-Class; Η Volvo σας έχει έτοιμη τη λύση: S90, το οποίο εμείς δοκιμάζουμε στην diesel εκδοχή D4, με το 2λιτρο κινητήρα των...

  • 2018 SEAT IBIZA 1.0 TSI 116 PS DSG 3/8

    Δοκιμάζουμε: Seat Ibiza 1.0 TSI DSG 116 PS

    Το σχετικά πρόσφατο λανσάρισμα της τελευταίας γενιάς του SEAT Ibiza φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του που μας κάνουν να συμπεράνουμε ότι θα μπορούσε να είναι ένα αυτοκίνητο ακόμα και της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας!

  • 2018 MERCEDES-BENZ E 200 CABRIO 184 PS 1/8

    Δοκιμάζουμε: Mercedes-Benz E 200 Cabrio 184 PS

    Αναμφίβολα, ένα από τα πιο γοητευτικά αυτοκίνητα της γκάμας της Mercedes-Benz είναι το μεγάλο 4θέσιο cabriolet της. Παλιότερα, το γνωρίζαμε ως “CLK Cabrio”, σήμερα αυτό φιλοξενεί το λογότυπο της E-Class. Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από τη βασική έκδοση E 200 Cabrio...

  • 2018 DACIA SANDERO STEPWAY 1.5 DCI 90 PS 31/7

    Δοκιμάζουμε το Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi 90 PS

    Με απόσταση 173 mm από το έδαφος, αδρή αλλά κομψότερη από πριν σχεδίαση και ύφος crossover το Sandero Stepway παραμένει ένα από τα προσιτότερα supermini οχήματα έτοιμα για το 'κάτι παραπάνω' εκτός ασφάλτου.

  • 2018 BMW X2 XDRIVE 25D 231 PS STEPTRONIC 29/7

    Test Drive: BMW X2 xDrive 25d 231 PS STEPTRONIC

    Αντιμετωπίστηκε με θετικό τρόπο από τον παγκόσμιο Τύπο και με σχόλια που αφορούν στο νεωτεριστικό στοιχείο που προσέδωσε στη BMW αναφορικά με τη σχεδίαση του αμαξώματός της. Ως αναμενόμενο, η X2 εφοδιάζεται με πολλά από τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχει στη 'φαρέτρα»...

  • HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 26/7

    Test Drive: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Η Honda παρουσιάζει την diesel εκδοχή του σύγχρονου Civic, η οποία εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα 1,6 λίτρου. Πόσο καλή είναι αυτή η έκδοση, που οδηγήσαμε από την Αθήνα έως τη Λίμνη Βουλιαγμένης ή Ηραίου κοντά στο Λουτράκι;

  • 2018 FIAT 500L 1.6 MT 120PS MIRROR 24/7

    Δοκιμάζουμε το FIAT 500L 1.6 MTJ 120 PS Mirror

    Ακούγοντας κανείς και μόνο το όνομα «500», πριν λίγα χρόνια ερχόταν στο μυαλό του ένα... λιλιπούτειο 3θυρο μοντέλο και τίποτε άλλο. Τώρα πλέον στη Fiat με ένα τμήμα marketing που "πετάει φωτιές" σε ό,τι αφορά το στυλ, ο αριθμός 500 είναι το "επίθετο" μιας ολόκληρης οικογένειας...

  • HYUNDAI KONA 2018 19/7

    Δοκιμάζουμε το 2018 Hyundai Kona 1.6 CRDi 136ps

    H αναγεννημένη Hyundai ολοκληρώνει τη γκάμα του νεότευκτου Κona με τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1.6 CRDi απόδοσης 115 ή 136 ίππων και με τετρακίκηση

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.