Moto & Rider Τεύχος 10
TRIUMPH

Δοκιμάζουμε: Triumph Street Triple R 3/4/2016

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Μικρός ΘRίαμβος

Υπάρχει ένας άγραφος νόμος, που θέλει σχεδόν συντριπτικά τα πρωτότοκα τέκνα μιας μοτοσυκλετιστικής οικογένειας να έχουν όλη τη μηχανολογική στοργή και σχεδιαστική φροντίδα από τους δημιουργούς τους.

Είναι μαθηματικά βέβαιο σύμφωνα με αυτό το θεώρημα, ότι το μικρότερο στη κλίμακα μοντέλο, που ακολουθεί σχεδόν πάντα το μεγαλύτερο, να βρίσκεται για μια ζωή στη σκιά του. Η Βρετανική οικογένεια της Triumph φαίνεται να γνωρίζει πολύ καλά πως να “μεγαλώνει” μοντέλα εκεί στο μόνιμα συννεφιασμένο Leicestershire.

Το Triumph Street Triple R είναι στην πραγματικότητα ένας μικρός θρίαμβος της εταιρίας από το Hinckley, που αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως οι Βρετανοί ξέρουν πολύ καλά να φτιάχνουν και εξαιρετικές entry level μοτοσυκλέτες.

Εμένα η μεγάλη μου αρέσει...

και πρέπει να την πω αυτήν την αλήθεια για να μη το έχω βάρος στη συνείδησή μου. Και τι να μη μου αρέσει άλλωστε, με την απίστευτα χαρακτηριστική σιλουέτα της, τα καθαρόαιμα τρικύλινδρα κυβικά της και την έμφυτη τάση για κάθε είδους κανιβαλισμό.

Στην ΗΛΙΟΦΙΛ, επίσημο αντιπρόσωπο της Triumph στη χώρα μας, για εκείνη πήγα και ξαφνικά δίπλα σε μερικούς τίγρεις και καλογυαλισμένα χρώμια από τα neo retro είδα τη μικρή της αδερφή και όλα τα υπόλοιπα έγιναν μια θολούρα.

Οι Βρετανοί συνεχίζουν να ξέρουν πως να φτιάξουν ένα καθαρόαιμο street fighter, μιας και το Street Triple διατηρεί τον χαρακτηριστικό διπλό προβολέα που πλέον έχει εκσυγχρονιστεί σχεδιαστικά και μπορεί σε αυτή τη μορφή να μείνει μαζί μας άνετα για αρκετά χρονάκια ακόμα!

Η τιμονάρα τύπου fat bar παραμένει, δημιουργώντας μια χρυσή τομή στη στάση οδήγησης που φέρνει μια ανάσα τον αναβάτη από την επιθετική οδήγηση, δίχως όμως να τον κουράζει στην καθημερινή χρήση. Σε αυτό βοηθά ότι πλέον η σέλα βρίσκεται κατά 20mm ψηλότερα σε σχέση με το βασικό μοντέλο, φορτίζοντας με τη νέα θέση οδήγησης το μπροστινό μέρος με κατανομή βάρους που φτάνει στο 52% εμπρός, ενώ και το καλοσχεδιασμένο ρεζερβουάρ των 17lt βοηθά τον αναβάτη, ο οποίος κάθεται πάνω και όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα, να “κουμπώσει” ανεξάρτητα από το μέγεθός του.

Το βλέμμα όμως δε μπορεί παρά να ταξιδέψει προς το πίσω μέρος και να αναζητήσει μάταια τα διπλά τελικά κάτω από τη ξεπερασμένη σχεδιαστικά ουρά του προηγούμενου μοντέλου. Οι ουρανοί ανοίγουν και Άγγελοι υμνούν Αλληλούια σε καθαρή Βρετανική προφορά μιας και το μικρό αποκτά ολοδικιά του προσωπικότητα με επανασχεδιασμένη ουρά που μας αρέσει πολύ και δε στερείται σε άνεση για το συνεπιβάτη. Η εξάτμιση 3σε1 βγαίνει δεξιά και χαμηλά του μαύρου κινητήρα, χαμηλώνοντας δραματικά το κέντρο βάρους του συνόλου.

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK