Moto & Rider Τεύχος 10
HONDA

Οδηγούμε το Honda SH 150i MY2017 [photos] 14/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΒΙΤΣΙΛAΚΗΣ, ΦΩΤΟ: HONDA

Tα αρχικά “SH” προέρχονται από τις λέξεις Small Honda και συνοδεύουν ανελλιπώς την οικογένεια των scooter πόλης της ιαπωνικής εταιρίας από το 1984. Πρόκειται για μια σειρά μοντέλων με τετράχρονους κινητήρες 125, 150 και 300cc, που γνωρίζει τεράστια επιτυχία ανά τον πλανήτη, σημειώνοντας ιδιαίτερα υψηλές πωλήσεις και έχοντας καθιερωθεί στην κορυφή αυτών σε πολλές χώρες και επί σειρά ετών. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως στην Ιταλία, τη μεγαλύτερη δηλαδή αγορά scooter στην Ευρώπη, βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις ανελλιπώς από το 2013 μέχρι και σήμερα! Μόνο το 2016 πουλήθηκαν εκεί σχεδόν ...25.000 κομμάτια, συγκεκριμένα 8.586 150ρια, 8.392 300ρια και 7.890 125ρια!

Εκσυγχρονισμός

Η έκδοση των 150cc πρωτοεμφανίστηκε το 2001 και έκτοτε καθιερώθηκε σαν η πλέον επιτυχημένη (εμπορικά μιλώντας) σε σχέση με τις αντίστοιχες των 125 και 300cc. Στο πέρασμα του χρόνου δέχθηκε τις απαραίτητες ανανεώσεις/βελτιώσεις, ενώ για το 2017 αποκτά ανανεωμένη εμφάνιση, φώτα LED και βελτιωμένες επιδόσεις, ενώ πληροί πλέον και τις προδιαγραφές Εuro4. Επίσης, διαθέτει τεχνολογία Honda Smart Key και μεγαλύτερο ντουλαπάκι με φορτιστή ρεύματος 12V. Διαθέτοντας σύστημα ψεκασμού PGM-FI από το 2005, έφτασε να θεωρείται κορυφαίο στις αστικές μετακινήσεις, συνδυάζοντας στιλ, αξιοπιστία, οικονομία και χρηστικότητα. Η ιστορία του μοντέλου χαρακτηρίζεται από συνεχή, προσεκτική εξέλιξη, η οποία αντανακλά τις αυξανόμενες ανάγκες και προσδοκίες των αναβατών καθώς και την επιθυμία της Honda να τους προσφέρει πάντα μία καλύτερη έκδοση του δικού τους SH. To 2013, το SH φόρεσε τον κινητήρα χαμηλών τριβών eSP (enhanced Smart Power) με τεχνολογία Idling Stop, μεγαλύτερη ισχύ και χαμηλότερη κατανάλωση.

Στο νέο μοντέλο 2017, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα 3 δευτερόλεπτα μετά την ακινητοποίηση του scooter και επανέρχεται στη ζωή σχεδόν ακαριαία με το άνοιγμα του γκαζιού. Η βάση του SH 150i παραμένει απαράλλαχτη, τίποτα δηλαδή δεν έχει αλλάξει όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου και των αναρτήσεων, ενώ το ABS δύο καναλιών ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό. Απεναντίας έχει αλλάξει ο τρόπος που αποδίδονται τα σχεδόν 15 άλογα του κινητήρα, αφενός για προσαρμογή στις αυστηρές προδιαγραφές Euro4 και αφετέρου για καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη οικονομία στο σύνολο.

< >

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

LIFE NETWORK

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ