Mercedes-AMG GT 4-Door Coupι: Χαρά για όλη την οικογένεια [pics vid]


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΩΡΟ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΙΣΧΥ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ…ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ. ΑΥΤΑ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ Η MERCEDES AMG ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΕΤΡΑΘΥΡΗ AMG GT COUPE. ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 315 KM/H ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ V8 ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ 435 ΜΕΧΡΙ 639 ΙΠΠΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΝΕΟ ΝΟΗΜΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ
  • 6/3/2018

Το νέο μοντέλο Mercedes-AMG GT επεκτείνει την οικογένεια μοντέλων AMG καθώς είναι το πρώτο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο από το Affalterbach και αντλεί έμπνευση από τα SLS και AMG GT. Ως άλλο ένα αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε αυτόνομα από την Mercedes-AMG συνδυάζει μοναδικό σχεδιασμό, άνεση και εξαιρετική μηχανολογία με μια αθλητική, τετράθυρη fastback κορμοστασιά. Έτσι, προσφέρει περισσότερο χώρο και πρακτικότητα σε τετραθέσια ή και πενταθέσια διάταξη με χώρο αποσκευών στα 395 λίτρα. Το 4θυρο Coupé μοντέλο απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα όχημα για καθημερινή χρήση, αλλά δεν θέλουν να θυσιάσουν τίποτε από σπορ χαρακτήρα.

Δυναμική σχεδίαση με ένα επίμηκες σκαρί, τα στενά φώτα LED, το χαμηλό καπό και το εξαιρετικά κομψό σβήσιμο της οροφής το 4θυρο Coupé μοντέλο είναι ίσως το πιο κομψό της κατηγορίας του με 4 πόρτες χωρίς πλαίσια παραθύρων. Παίρνοντας δεδομένα από την εμπλοκή της AMG στους αγώνες το νέο μοντέλο είναι σχεδιασμένο για ελάχιστη στρεπτική ακαμψία ενώ κάνει χρήση και CFRP σύνθετων υλικών με βάση το ανθρακόνημα. Επίσης υπάρχουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα όπως τα κλαπέτα Airpanel και βέβαια η πίσω αεροτομή, ενώ υπάρχει και έξτρα πακέτο με σπέσιαλ διαχύτη και εμπρός πτέρυγα που αυξάνει την αρνητική άντωση. Η τετρακίνηση που εφοδιάζει όλες τις εκδόσεις βασίζεται σε ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που συνδέει τον πίσω κινητήριο άξονα με τους εμπρός τροχούς. Σε μια ακόμα ένδειξη δε ότι η Mercedes απομπλέκεται από το συντηρητικό παρελθόν της υπάρχει και Drift Mode ενώ στην AMG GT 63 S υπάρχει και μπλοκέ πίσω διαφορικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.

 

Κινητήρες

Ο κινητήρας AMG 4.0-λίτρων V8 biturbo χρησιμοποιείται ήδη σε πολλά μοντέλα AMG. Η απόδοσή του έχει ενισχυθεί ακόμα περισσότερο για  τη Mercedes AMG GT 63 S 4MATIC . Αποδίδει 470 kW (639 PS) και μέγιστη ροπή 900 Nm, η οποία διατίθεται από τις 2.500 έως τις 4.500 rpm. Η επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h επιτυγχάνεται σε 3,2 sec και η μέγιστη ταχύτητα είναι της τάξης των 315 km/h. Στην Mercedes-AMG GT 63 4MATIC η μονάδα V8 παρέχει μέγιστη ισχύ 430 kW (585 PS) και μέγιστη ροπή 800 Nm. Το σπριντ από στάση στα πρώτα 100 km/h διαρκεί μόνο 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 310 km/h. Ο κινητήρας V8 4.0-λίτρων AMG λειτουργεί με biturbo, όπου οι δύο στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων δεν είναι τοποθετημένοι στο εξωτερικό, αλλά ανάμεσα στους κυλίνδρους. Τα πλεονεκτήματα του «εσωτερικού V» είναι στον σχεδιασμό του συμπαγούς κινητήρα και την άμεση απόκριση των υπερσυμπιεστών καυσαερίων. Επίσης στην έκδοση AMG GT 63 S ο οκτακύλινδρος έχει ενεργές βάσεις κινητήρα στάνταρ ενώ προαιρετικά τοποθετούνται στην AMG GT 63 ως μέρος του πακέτου Dynamic Plus. Σε κάθε περίπτωση ο V8 κινητήρας είναι εφοδιασμένος με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μείωση στην κατανάλωση όταν υπάρχει σταθερό γκάζι ανάμεσα στις 1.000 και 3.250 rpm. Ένα 9τάχυτο κιβώτιο, το AMG SPEEDSHIFT MCT 9G είναι ειδικά προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των οκτακύλινδρων κινητήρων του νέου τετράθυρου AMG GT που κάνει χρήση υγρού συμπλέκτη. Υπάρχει επίσης λειτουργία RACE START, εξασφαλίζοντας βέλτιστη επιτάχυνση. Η ανάρτηση σε αυτές τις εκδόσεις είναι η γνωστή αερανάρτηση AMG RIDE CONTROL , ενώ στάνταρ είναι και η ενεργητική τετραδιεύθυνση, κάτι που είναι προαιρετικό στα 6κύλινδρα μοντέλα.

 

Και 6κύλινδρη

Παράλληλα με τους δύο κινητήρες V8, το νέο τετράθυρο σπορ αυτοκίνητο είναι επίσης διαθέσιμο ως Mercedes-AMG GT 53 4MATIC με εξακύλινδρο κινητήρα. Η μονάδα 3,0 λίτρων 320 kW (435 ίππων) υποστηρίζεται από ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων o οποίος παρέχει κατά την εκκίνηση 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Αυτός ο συνδυασμός, μαζί με την αποτελεσματική φόρτιση με τον πρόσθετο ηλεκτρικό συμπιεστή (eZV) και το turbo  επιταχύνει την Mercedes-AMG GT 53 4MATIC από μηδέν σε 100 km/h σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 285 km/h. Να αναφέρουμε επίσης το 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμά της συγκεκριμένης έκδοσης που λειτουργεί υποστηρικτικά και για το υπόλοιπο 12βολτο κύκλωμα (φώτα, ταμπλό κλπ.). Ο εξακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9G. Η ανάρτηση εδώ αποτελείται από ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Άλλα καλούδια που θα βρει ο οδηγός της AMG είναι το AMG TRACK PACE πρόγραμμα τηλεμετρίας από 80 αισθητήρες αλλά και όλες τις ανέσεις μιας λιμουζίνας.