Σε μία πολύπλοκη διαδικασία ψηφιακής ανάπτυξης ("Project ONE Virtual Engineering"), η ομάδα μηχανικών εργάστηκε για την επίτευξη του στόχου της: την ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας της Formula 1 στο δρόμο.
Εκατοντάδες ωρών δοκιμών έχουν ήδη δαπανηθεί για την αντιμετώπιση της τεράστιας πρόκλησης της κατασκευής της μονάδας κίνησης υψηλής απόδοσης που να είναι έτοιμη για παραγωγή: ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένων όλων των υβριδικών εξαρτημάτων, υποβλήθηκε στις πιο δύσκολες δοκιμασίες στην πίστα της Mercedes AMG High Performance Powertrains Ltd στο Brixworth της Αγγλίας.
Η επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών δυναμομέτρησης ακολούθησε η εγκατάσταση του εξαιρετικά πολύπλοκου κινητήρα στα πρώτα πρωτότυπα, τα οποία έκτοτε κυκλοφορούσαν προς δοκιμή στην Αγγλία, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Τελικά αποδείχθηκε πιο δύσκολο να διατηρηθεί αυτή η δοκιμή εμπιστευτική: τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του hypercar της Mercedes-AMG παρότι οδηγούνται ακόμα σε κλειστούς χώρους δοκιμών και σε πίστα είναι πολύ δύσκολο να περάσουν απαρατήρητα λόγω του χαρακτηριστικού τους ήχου F1.