Περισσότερα στοιχεία για το Kia Niro EV


Μία από τις σημαντικότερες αφίξεις και επιλογές που θα προστεθούν από το νέο έτος στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα είναι το ολοκαίνουργιο Niro EV.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 20/7/2018

To Niro το γνωρίζαμε μέχρι πρότινος (τουλάχιστον σε όσες ευρωπαϊκές αγορές κυκλοφορούσε) ως ένα υβριδικό και plug-in hybrid μοντέλο. Η νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του (δηλ. μόνο με μπαταρίες) παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες στην Κορέα όπου και κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις μπαταριών (με 39,2 kWh και 64 kWh με αυτονομία 300 και 450 km, αντίστοιχα).

Στην Ευρώπη το Niro EV (τόσο στις υβριδικές του όσο και στην EV έκδοση του) θα ξεκινήσει να πωλείται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 με τις ίδιες μπαταρίες. Νωρίτερα τον ερχόμενο Οκτώβριο θα πραγματοποιήσει την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία την κίνηση θα αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 150 kW (204 PS) και ροπή στα 395 Nm. Η μπαταρία λιθίου πολυμερών βρίσκεται στο πίσω μέρος του αμαξώματος (συγκεκριμένα κάτω από το πορτμπαγκάζ και τα καθίσματα) και με ταχυφορτιστή 100 kW ανακτάται σε λιγότερο από 1 h το 80% του ενεργειακού περιεχομένου (της μεγάλης μπαταρίας.

Από πλευράς εξοπλισμού διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως και αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2. To Niro EV σχεδιάστηκε στην Καλιφόρνια και αισθητικά έχει μία προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα χαρακτηριστικά ενός EV με βασικότερο όλων την κλειστή μάσκα μπροστά. Στην μάσκα βρίσκεται και η υποδοχή φόρτισης, όπως φαίνεται και στην φωτογραφία του αυτοκινήτου. Η Kia έχει ως στόχο να λανσάρει συνολικά 16 ηλεκτροϋβριδικά μοντέλα έως το 2025. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στους επόμενους μήνες, ενώ οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως οι τιμές πώλησης θα είναι ανταγωνιστικές του Nissan Leaf.