Η Abarth στην Έκθεση της Γενεύης


Πριν λίγους μήνες, η Abarth ανακοίνωσε την επιστροφή της στους αγώνες, μια και ήδη οι φίλοι του Σκορπιού έκαναν μεγάλη υπομονή: 43 γεμάτα χρόνια από τότε που ο Carlo Abarth οδήγησε το τελευταίο του ρεκόρ στη νίκη.
  • 28/2/2009
Πριν λίγους μήνες, η Abarth ανακοίνωσε την επιστροφή της στους αγώνες, μια και ήδη οι φίλοι του Σκορπιού έκαναν μεγάλη υπομονή: 43 γεμάτα χρόνια από τότε που ο Carlo Abarth οδήγησε το τελευταίο του ρεκόρ στη νίκη. Και τώρα που απομένουν λίγες μόλις ημέρες από την πρώτη σημαία του 500 Abarth Trophy, είναι πιο φανερά ορατό από ποτέ ότι η νέα εταιρία κράτησε την υπόσχεσή της και έφερε τους αγώνες πιο κοντά στο κοινό της προσελκύοντας τους με ένα αυτοκίνητο προσιτό στο κοινό που γεννήθηκε για να τρέχει. Το πνεύμα και η φιλοσοφία της Abarth παραμένουν τα ίδια εδώ και μισό αιώνα: ο Σκορπιός θέλει να μεταφέρει την εμπειρία των αγώνων στην αγορά κι αυτή ακριβώς η προσέγγισή του έκανε εφικτή την παρουσίαση δυο μοντέλων -Grande Punto Abarth και 500 Abarth- και μιας σειράς κιτ αναβάθμισης σε λιγότερο από δύο χρόνια. Και είναι η ίδια κουλτούρα που οδήγησε στις βάσεις της δημιουργίας ενός αποκλειστικού δικτύου διανομής, που προσφέρει στον πελάτη όλη την εξειδίκευση, την εμπειρία και τις απαντήσεις που χρειάζεται. Κι αν υπήρχαν μερικές ενστάσεις για την αποτελεσματικότητα αυτής της φιλοσοφίας της σημερινής Abarth, τα νούμερα τα λένε όλα: το 2008 πωλήθηκαν περισσότερα από 900 αυτοκίνητα και περισσότερα από 700 κιτ αναβάθμισης, ενώ πραγματοποιήθηκαν 15 συμφωνίες συνεργασίας. Οι πρωταγωνιστές του περιπτέρου είναι τα 500 Abarth "esseesse" και 500 Abarth Assetto Corse. Δύο μοντέλα που, όπως και το περίπτερο της Abarth, βασίζονται στο δυνατό και ένδοξο παρελθόν τους και απευθύνονται στο μέλλον. Άλλωστε στη Γενεύη ο επισκέπτης μπορεί να θαυμάσει όλα τα ιστορικά επιτεύγματα, όπως και τα σημερινά προϊόντα, της Abarth. Την ίδια φιλοσοφία έχει και το τρίτο αυτοκίνητο: ένα ειδικό Grande Punto Abarth "SuperSport", που με το κιτ "esseesse" αποδίδει 180 ίππους στις 5750 στροφές, με ροπή 270 Nm στις 3000 στροφές. 500 Abarth "Assetto Corse" Στη Γενεύη, υπάρχει η δυνατότητα να δει κανείς από κοντά το 500 Abarth "Assetto Corse", το μικρό υπεραυτοκίνητο παραγωγής που παράγεται στο εργοστάσιο και πουλιέται έτοιμο για αγώνες από το δίκτυο πωλήσεων. Σχεδιασμένο από το Fiat Group Automobiles Styling Center και τελειοποιημένο από τους μηχανικούς της Abarth, το 500 Abarth "Assetto Corse" διαθέτει έναν 16βάλβιδο κινητήρα 1400 κ.εκ. με απόδοση 190 ίππων. Το αυτοκίνητο είναι επιθετικό σε διάθεση και ετοιμότητα και η Abarth έχει φροντίσει να το δηλώνει ξεκάθαρα από όποια γωνία και να το κοιτάξεις. Διότι δεν είναι μόνο τα λογότυπα και οι λεπτομέρειες, ορατές όπως η εξάτμιση, ή πιο διακριτικές, αλλά αντίθετα είναι η ουσία και η ταυτότητα του 500 Abarth "Assetto Corse". Στο εσωτερικό του το 500 Abarth "Assetto Corse" είναι εξοπλισμένο με ένα αγωνιστικό "roll cage", σχεδιασμένο για να κάνει το αυτοκίνητο γρηγορότερο και ελαφρύτερο: ζυγίζει περίπου 120 κιλά λιγότερα από την επιβατική έκδοση παραγωγής έκδοση. Τα καθίσματα, το τιμόνι, η στιβαρότητα και η αγωνιστική αίσθηση φυσικά συνάδουν με την «ετοιμοπόλεμη» φύση του. 500 Abarth "esseesse" Η φιλοσοφία Abarth δείχνει τις αξίες και τα ιδεώδη της εδώ και μισό αιώνα, κερδίζοντας όλο τον κόσμο των φαν του αυτοκινήτου, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Πιστό σε αυτή τη φιλοσοφία, το κιτ βελτίωσης "esseesse" προσφέρει σήμερα τις υπηρεσίες του στο 500 Abarth. Το κιτ "esseesse" -SS, όπως Super Sport- αυξάνει την ισχύ του 16βάλβιδου κινητήρα Turbo T-Jet των 1,4 λίτρων στους 160 ίππων (147 KW) στις 5750 στροφές, εξασφαλίζοντας παράλληλα 230 Nm ροπής στις 3000 στροφές στο "Sport Boost mode". Απόδοση που προσφέρει επιδόσεις οι οποίες προκαλούν έντονο χτυποκάρδι: η τελική ταχύτητα είναι 211 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται μόνο 7,4 δευτερόλεπτα. Πιστό στην παράδοση της Abarth, το κιτ περιλαμβάνει διάτρητους αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 284 χιλιοστών για τα μπροστινά φρένα και διάτρητους δίσκους 240 χιλιοστών για τα πίσω, ενισχυμένα τακάκια εμπρός, πιο κοντά ελατήρια που χαμηλώνουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση και ζάντες ελαφρού κράματος "esseesse" 17’’ με λάστιχα 205/40 ZR 17. Το κιτ συμπληρώνεται από ένα μοναδικό φίλτρο αέρα της BMC και αισθητήρες πίεσης για τα ελαστικά. Grande Punto Abarth "SuperSport" Ένα ξεχωριστό Grande Punto Abarth "SuperSport" προκαλεί με την εμφάνισή του στη Γενεύη, βαμμένο σε χρώμα Airfield Gray. Εξοπλισμένο με τον 16βαλβιδο κινητήρα 1.4 λίτρων αποδίδει ισχύ 180 ίππων, ενώ τα 270 Nm της ροπής εμφανίζονται εκεί χαμηλά στις 3000 στροφές. Το αγωνιστικό Grande Punto Abarth "SuperSport" επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 500 Abarth 160 HP 1.4 "esseesse" Κινητήρας
  • 4κύλινδρος εν σειρά, 1368 cm3
  • Ισχύς: 160 HP (147 KW) στις 5750 στροφές
  • Ροπή 206 Nm (230 Nm στην Sport Boost mode) στις 3000 rpm
  • Υπετροφοδότης IHI RHF3 σταθερής γεωμετρίας Μετάδοση
  • 5τάχυτο κιβώτιο C510 Ανάρτηση
  • Εμπρός: γόνατα MacPherson
  • Πίσω: ημιάκαμπτος άξονας Φρένα
  • αεριζόμενοι δίσκοι, 284x22 mm
  • δίσκοι, 240x11 mm Επιδόσεις
  • Τελική ταχύτητα: 211 χλμ./ώρα
  • 0-100 χλμ./ώρα: 7,4 δλ. Κατανάλωση
  • Αστικός κύκλος: 8,5 λίτρα/100 km
  • Εκτός πόλης: 5,4 λίτρα/100 km
  • Συνδυασμένος κύκλος: 6,5 λίτρα/100 km CO2 εκπομπές
  • 155 g/km (Euro 5 CEE-F5)