Τρίτη σερί νίκη της Toyota στις 24 ώρες του Le Mans! (βίντεο)


Με το TS050 Hybrid #8 και οδηγούς τους Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Kazuki Nakajima, η αγωνιστική ομάδα της Toyota Gazoo Racing έγραψε μία ακόμα χρυσή σελίδα, στο διασημότερο 24ωρο αγώνα αντοχής.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 20/9/2020

Οι φετινές 24 ώρες του Le Mans ήταν σε μεγάλο βαθμό διαφορετικές από τα συνηθισμένα. Αρχικά δεν πραγματοποιήθηκαν στα μέσα του Ιούνη, λόγω της πανδημίας, ενώ και τώρα διεξήχθησαν χωρίς κόσμο, με τις κερκίδες άδειες. Αυτό, βέβαια, μικρό αντίκτυπο είχε στις ομάδες που παρατάχθηκαν εχθές το απόγευμα στη γραμμή της εκκίνησης. Για τα 59 συνολικά αγωνιστικά που έλαβαν μέρος στην 88η διοργάνωση του θεσμού, το Le Mans δεν παύει να αποτελεί την υπέρτατη πρόκληση, για ανθρώπους και μηχανές.

Φέτος η Toyota Gazoo Racing δεν είχε τόσο σοβαρό ανταγωνισμό στη μεγάλη κατηγορία LMP1, διεκδικώντας και παίρνοντας επάξια μία ακόμα νίκη στον 24ωρο αγώνα. Το αγωνιστικό της με τον Αριθμό 8 κατάφερε να καλύψει 387 γύρους, με καλύτερο χρόνο τα 3:19.762 λεπτά, πραγματοποιώντας συνολικά 36 pit stop.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η Rebelion Racing με το #1 R13 και οδηγούς τους Gustavo Menezes, Norman Nato και Bruno Senna. Και αυτοί έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα, τερματίζοντας με 5 γύρους διαφορά. Όσο για την τρίτη θέση, την πήρε το δεύτερο αγωνιστικό της Toyota GR, με τον αριθμό #7 και οδηγούς τους Mike Konway, Kamui Kobayasi και Jose Maria Lopez, τερματίζοντας 2 γύρους πιο πίσω.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία, LMP2 νικητές αναδείχτηκαν οι Filipe Albuquerque, Paul di Resta και Philip Hanson με το #22 Oreca 07 – Gibson. Η εταιρία όμως με το μεγαλύτερο χαμόγελο θα πρέπει να είναι αναμφισβήτητα η Aston Martin, όπου κατάφερε και κέρδισε και τις δύο κατηγορίες που συμμετείχε, LMGTEPro και LMGTEAm. Στην πρώτη με την επίσημη ομάδα της και τη Vantage AMR με τον αριθμό #97 (Alexander Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell) και στη δεύτερη με την #90 Vantage AMR της ομάδας TF Sport (Jonathan Adam, Charlie Eastwood και Salih Yoluc). Εδώ προφανώς, οι στρατιές των Ferrari 488 GTE Evo και Porsche 911 RSR, δεν τα κατάφεραν, παρά την αριθμητική υπεροχή τους.