Φαβορί για το Le Mans η Toyota!


Η TOYOTA GAZOO RACING ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ 24 ΩΡΩΝ ΤΟΥ LE MANS ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΟΧΗΣ (WORLD ENDURANCE CHAMPIONSHIP – WEC) ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΛΛΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 14/6/2018

Δύο αυτοκίνητα, ισχύος 1.000 PS, τα TS050 HYBRID έχουν δηλωθεί από την Toyota GAZOO Racing για την εκκίνηση της 86ης έκδοσης του κλασικού γαλλικού αγώνα. Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez θα οδηγήσουν το ένα αυτοκίνητο με αριθμό συμμετοχής το “7”, ενώ οι Sebastien Buemi και Kazui Nakajima θα πάρουν θέση στο αυτοκίνητο με το αριθμό “8” στο πλευρό του rookie του Le Mans, Fernando Alonso! Έπειτα από το «1-2» στο Spa είναι ο 1ος αγώνας της χρονιάς, που η ομάδα φιλοδοξεί να κερδίσει στην 20η συμμετοχή της στο Le Mans, όντας μάλιστα ήδη πολύ καλά προετοιμασμένη μετά από τις δοκιμές διάρκειας 25.000 km, ώστε να βελτιωθεί η απόδοση και η αξιοπιστία των TS050 HYBRID.

Η Toyota GAZOO Racing έχει ήδη αποδείξει την υψηλή ταχύτητά της στο Le Mans τα προηγούμενα χρόνια, χάνοντας το 2016 τη νίκη εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος στον προτελευταίο γύρο, αλλά και σημειώνοντας ρεκόρ ταχύτερου γύρου, που σήμανε την κατάκτηση της pole position το 2017. Ο στόχος της φετινής αποστολής της Toyota GAZOO Racing είναι η νίκη στον αγώνα αντοχής του Le Mans, ώστε να γίνει η 2η μόλις ιαπωνική ομάδα που κερδίζει. Οι Ασιάτες παίρνουν μέρος στον αγώνα, χρησιμοποιώντας λιγότερο καύσιμο κατά σχεδόν 35% σε σχέση με το 2012, τότε που συμμετείχε για 1η φορά υβριδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας LMP1 στη διάσημη πίστα. Το TS050 HYBRID θα φέρει 35,1 kg καυσίμου ανά «βάρδια» οδηγού, ποσότητα που αρκεί για 11 γύρους στη γαλλική πίστα μήκους 13.626 km.