Στον έβδομο ουρανό ο Magalhaes [Πίνακας αποτελεσμάτων]


Έχοντας μόλις προσθέσει το όνομά του στην ένδοξη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes δεν είχε καμία αμφιβολία για τη σημασία του επιτεύγματός του. 

  • 4/6/2018

Έχοντας μόλις προσθέσει το όνομά του στην ένδοξη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes δεν είχε καμία αμφιβολία για τη σημασία του επιτεύγματός του. «Καμιά φορά, στη ζωή, τα όνειρά μας γίνονται πραγματικότητα. Το να κερδίζεις ένα Ράλλυ σαν το Ακρόπολις, να βάζεις το όνομά σου στη λίστα των νικητών του, είναι κάτι αληθινά σπουδαίο», είπε ο 37χρονος, ο οποίος λίγες στιγμές νωρίτερα είχε ανέβει στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018.

Καθώς τα λόγια του Magalhaes απέδειξαν την ιστορική σημασία και το βάθος του ελληνικού αγώνα, η 64η επανάληψη του Ακρόπολις πέτυχε να διατηρήσει -τηρουμένων των αναλογιών, και της εναλλαγής των εποχών- την αγωνιστική του ιδιαιτερότητα: τη φήμη ενός αγώνα που διατηρεί αναλλοίωτο τον χαρακτήρα μιας σκληρής δοκιμασίας, η οποία απαιτεί πέραν της ταχύτητας και οδηγική σοφία.
Ακριβώς αυτήν επέδειξε στις στρατηγικές του αποφάσεις στον αγώνα ο Bruno Magalhaes. Καθώς η δεύτερη Ειδική Διαδρομή το πρωί του Σαββάτου, «Δροσοχώρι 1», εξάλειψε ολοκληρωτικά τις ελπίδες τριών φαβορί -του νικητή των δύο πρώτων φετινών αγώνων του ERC, Alexey Lukyanuk, καθώς και των Eyvind Brynildsen και Juuso Nordgren-, ο Magalhaes είδε την προσεκτική προσέγγιση που υιοθέτησε για τη στρατηγική του να αποδίδει. Πήρε την πρωτοπορία, και παρότι δεν βρήκε καθόλου εύκολο τον οδηγικό ψυχισμό που προκαλεί ένα άνετο προβάδισμα εμπρός σε μια νίκη που ήθελε πολύ, τη διατήρησε μέχρι το τέλος του αγώνα.
«Καμιά φορά είναι πολύ πιο εύκολο να χρειάζεται να μάχεσαι και να πρέπει να φτάσεις κάποιον», συμπλήρωσε ο οδηγός από τη Λισαβόνα. «Η τελευταία μέρα ήταν η πιο δύσκολη της ζωής μου, διότι ήταν πολύ δύσκολο να πρέπει να αντέξω όλη αυτή την πίεση στους ώμους μου γνωρίζοντας ότι δεν έπρεπε να κάνω κανένα λάθος».

Δείτε αναλυτικά αποτελέσματα και χρόνους ΕΔΩ 

Μιλώντας για τη στρατηγική του, εξήγησε: «Το πρωί του Σαββάτου πιέσαμε στο πρώτο πέρασμα και οικοδομήσαμε σημαντική διαφορά, αποφεύγοντας όλες τις πέτρες και όλα τα προβλήματα. Στο δεύτερο loop χρησιμοποιήσαμε τις σκληρότερες γόμες της Michelin για να αποφύγουμε τα προβλήματα. Ξέραμε ότι τα ελαστικά δεν θα μας έδιναν την ίδια ταχύτητα, αλλά θελήσαμε να κινηθούμε με ασφάλεια βλέποντας τα κλαταρίσματα που είχαν όλοι στις πρωινές Ειδικές. Η στρατηγική μας ήταν τέλεια για τον αγώνα, και διαχειριστήκαμε πολύ, πολύ καλά τα ελαστικά, το αυτοκίνητο και τη δουλειά μας».

 

Τελική κατάταξη            
Θέση  No. Πλήρωμα Pen. Time Diff. prev Diff. 1st
1 2  MAGALHAES B.   3:02:09.4    
 MAGALHAES H.
2 3  HERCZIG N.   3:02:38.5 +29.1 +29.1
 FERENCZ R.
3 9  PTASZEK H.   3:03:46.6 +1:08.1 +1:37.2
 SZCZEPANIAK M.
4 6  BRYNILDSEN E.   3:04:44.6 +58.0 +2:35.2
 ENGAN V.
5 16  GALATARIOTIS S.   3:05:32.4 +47.8 +3:23.0
 IOANNOU A.
6 4  GRZYB G.   3:07:30.0 +1:57.6 +5:20.6
 WROBEL J.
7 15  SERDERIDIS J.   3:08:04.9 +34.9 +5:55.5
 MICLOTTE F.
8 12  AVCIOGLOU O.   3:08:48.7 +43.8 +6:39.3
 KORKMAZ B.
9 14  NOBRE P.   3:09:04.7 +16.0 +6:55.3
 MORALES G.
10 19  ERDI T.   3:11:17.2 +2:12.5 +9:07.8
 GYORGY P.
11 17  REMENNIK S.   3:13:12.0 +1:54.8 +11:02.6
 ROZIN M.
12 11  MONTEIRO A.   3:14:47.2 +1:35.2 +12:37.8
 COUCEIRO A.
13 5  HABAJ L.   3:21:12.0 +6:24.8 +19:02.6
 DYMURSKI D.
14 8  VON THURN UND TAXIS A.   3:27:47.3 +6:35.3 +25:37.9
 CHRISTIAN F.
15 21  MELEGARI Z. 4:30.0 3:29:56.0 +2:08.7 +27:46.6
 CECCHI A.
16 22  PANTELI P. 40.0 3:30:46.8 +50.8 +28:37.4
 "Q8"
17 33  "EL NAK JR"   3:31:40.0 +53.2 +29:30.6
 VIGOS A.
18 27  GHOSH A.   3:34:49.9 +3:09.9 +32:40.5
 NAIK A.
19 29  NORDGREN J.   3:42:57.7 +8:07.8 +40:48.3
 SUOMINEN T.
20 32  ZOUNIS I. 10.0 3:45:53.7 +2:56.0 +43:44.3
 INTZOGLOU N.
21 1  LUKYANUK A.   3:46:07.7 +14.0 +43:58.3
 ARNAUTOV A.
22 24  FALCON E.   3:47:00.6 +52.9 +44:51.2
 GONZALEZ E.
23 25  MURADIAN A.   3:58:22.0 +11:21.4 +56:12.6
 CHELEBAEV P.