Στα μέσα Σεπτεμβρίου, η Porsche έκανε γνωστό με τον πλέον επίσημο τρόπο ότι αλλάζει ριζικά τη στρατηγική της σε ό,τι αφορά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
«Έχουμε παρατηρήσει μια σαφή πτώση στη ζήτηση για αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το λαμβάνουμε αυτό υπόψη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO Oliver Blume, που βρίσκεται σε δύσκολη θέση πιεζόμενος από το Δ.Σ. του VW Group.
Φυσικά, αυτή η στροφή 180 μοιρών που κάνει η εταιρεία του Zuffenhausen κοστίζει, και μάλιστα πολύ, καθώς ο όμιλος έκανε γνωστό ότι θα υποστεί ζημιά 5,1 δις ευρώ από τη συγκεκριμένη αναδιάρθρωση.
Ανάμεσα στις αποφάσεις που πήρε το Εκτελεστικό και Εποπτικό Συμβούλιο της φίρμας, ανακοινώθηκε ότι η Panamera και η Cayenne θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες με αμιγώς θερμικά και PHEV κινητήρια σύνολα για αρκετά χρόνια και μετά το 2030.
Και ενώ δεν υπήρξαν σαφείς αναφορές για τις 718 Boxster και Cayman, ρεπορτάζ του Autocar αναφέρει πως και τα δύο μοντέλα θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ΜΕΚ, και μάλιστα θα αναβαθμιστούν.
Σε μία προσπάθεια μείωσης κόστους, αλλά και ανανέωσης της σειράς, η 718 θα ευθυγραμμιστεί -ως ένα βαθμό- με την 911, κυρίως στον τομέα του κινητήρα, καθώς ήδη μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα ΜΜΒ (Modularer Mittelmotor Baukasten).
Αυτό σημαίνει ότι η νέα 718 θα αποχωριστεί τον 4κύλινδρο, turbo κινητήρα 2,0 L που δεν καλύπτει και τα στάνταρ των κανονισμών Euro 7, και θα υιοθετήσει τον κινητήρα της 911 Carrera GTS, δηλαδή ένα flat-six μοτέρ 3,6 L με τεχνολογία T-Hybrid, η οποία προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον υπερσυμπιεστή για άμεση απόκριση. Αυτός ο συνδυασμός έχει ως αποτέλεσμα συνδυαστική ισχύ 532 PS.
Επιπλέον, η Porsche προτίθεται να επενδύσει σημαντικά ώστε να αλλάξει ριζικά την 718 για να μπορέσει να παραχθεί και μετά το 2030, με δεδομένο ότι οι νέοι κανονισμοί GSR2 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που επιβάλλουν νέα, υποχρεωτικά χαρακτηριστικά ασφαλείας στα οχήματα, με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου, θα καθιστούσαν απαγορευτική την κατασκευή ενός σπορ αυτοκινήτου με αυτά τα χαρακτηριστικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Και Turbo και Electric: Η νέα Porsche Cayenne των 1.000 PS έρχεται να βάλει «φωτιά» (video)
Αποκάλυψη: Οι πρώτες εικόνες από το εσωτερικό της νέας Porsche Cayenne (photos)
Ξεχάστε τα καλώδια φόρτισης: Η νέα Porsche Cayenne φορτίζει ασύρματα





ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_473509_type13129.jpg)


