Η ασφάλτινη παραλλαγή της 703F παρουσιάστηκε ξανά στην EICMA, μετά την περσινή της πρώτη εμφάνιση στην ίδια έκθεση, εξοπλισμένη με 17άρες ζάντες μπροστά και πίσω, αλλά και αρκετές καίριες αλλαγές από την adventure εκδοχή.
Συγκριτικά με την περσινή της πρώτη εμφάνιση υπάρχουν ελάχιστες διαφορές: η μέγιστη ισχύς που ανακοινωνόταν στους 101 hp έχει τώρα υποχωρήσει ελαφρώς στους 94 (70 kW), αντανακλώντας τη δυνατότητα περιορισμού στους 47 hp (35 kW) για τους κατόχους διπλωμάτων Α2. Παραμένει ωστόσο το ψηλότερο ταβάνι περιστροφής του κινητήρα, ο οποίος αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του στις 11,500 rpm (1,500 ψηλότερα από το F) και τη μέγιστη ροπή των 7.6 kgm στις 8,500 rpm (1,000 ψηλότερα από το F), μέσω ενός νέου τελικού εξάτμισης που είναι πολύ μικρότερο σε όγκο και βγαίνει χαμηλότερα από τη δεξιά πλευρά.
Συγκριτικά με την 703F, η νέα 703Τ έχει αναρτήσεις με μικρότερες διαδρομές, πάντα πλήρως ρυθμιζόμενες Marzocchi μπροστά και πίσω, ωστόσο ακριβείς τιμές δεν γνωρίζουμε ακόμη καθώς δεν έχουμε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου ακόμη. Το ύψος σέλας είναι επίσης σημαντικά κατεβασμένο, αφού δηλώνεται στα 790 mm (από 830 στο F).
Ένα σημείο που μας είχε κάνει μεγάλη εντύπωση πέρυσι ήταν το βάρος που ανακοίνωνε η Zontes για το νέο της μοντέλο, 206 κιλά γεμάτο! Μιλάμε για μια χαώδη απόσταση από τα 241 του F και αρχικά εικάζαμε πως εκ παραδρομής αυτή πρέπει να ήταν τιμή στεγνού βάρους. Ωστόσο η ίδια τιμή επανήλθε στην EICMA 2025 και μάλιστα δηλώνεται ξανά ως υγρό βάρος! Ακόμη δυσκολευόμαστε να το πιστέψουμε. Μπορεί τα πιο περιορισμένα κάγκελα, οι βάσεις βαλιτσών (ασαφές αν ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό) και η μικρότερη εξάτμιση ν' αναλογούν σε 35 κιλά;
Μια ακόμη διαφορά που επιβεβαιώνεται είναι η ελάττωση της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ κατά 2 λίτρα ως προς το 703F, προσφέροντας χώρο για 20 λίτρα βενζίνης. Ακούγεται κάπως παράδοξη ως επιλογή, να έχει μεγαλύτερο δοχείο καυσίμου η on-off εκδοχή και όχι η ασφάλτινη, αν και η διαφορά είναι όντως μικρή και αναλογεί σε περίπου 1.5 κιλό στο τελικό σύνολο.
Τέλος, προσέχουμε πως στο νέο 703Τ η Zontes έχει φορέσει άλλες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες στη θέση των J.Juan που φορά το 703F - και επίσης είχε το 703Τ τον περσινό Νοέμβρη στο Μιλάνο. Εδώ ξανά βρισκόμαστε προ ενός μικρού μυστηρίου, καθώς στα εκθέματα της EICMA η ασημί μοτοσυκλέτα φορούσε φρένα Nissin και η μαύρη Brembo, στις δε δύο επίσημες φωτογραφίες του press kit η εικονιζόμενη (ασημί) 703Τ έχει τις Nissin.
Το πακέτο τεχνολογίας που κουβαλά το νέο μοντέλο είναι ανάλογο του 703F με ride-by-wire γκάζι, riding modes, Cornering ABS, traction control, ενώ επιπλέον προσθέτει και cruise control στον βασικό εξοπλισμό, ενώ αναμένουμε και όλες τις πολυτέλειες του F με θερμαινόμενα γκριπ, κάμερες μπρος-πίσω, κάγκελα, προβολείς ομίχλης κλπ στο στάνταρ πακέτο - παρότι δεν ξεκαθαρίζεται στο δελτίο Τύπου.
Το νέο Zontes 703T παρουσιάστηκε στα ίδια δύο χρώματα που γνωρίσαμε πέρυσι, το ασημί και το μαύρο, καθώς πλέον περιμένουμε τα πλήρη τεχνικά του χαρακτηριστικά και περισσότερες πρακτικές πληροφορίες περί χρόνων διαθεσιμότητας.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ




-6720x4480_252864_474077_type13129.jpg)
