Τα νέα 4Χ4 είναι... τετρα-πέρατα


ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΡΥΜΑΓΔΟ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΕΞΥΠΝΑ, ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ, ΤΟ DOWNSIZING, ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ DIESEL, ΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Η ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ «ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ». 

Αναφέρομαι στην τετρακίνηση, τη δυνατότητα να περιστρέφει ένα αυτοκίνητο και τους τέσσερις τροχούς του κινώντας το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ικανότητα, ελκτική πρόσφυση και έλεγχο σε κάθε είδους οδόστρωμα.

Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει επιτρέψει τη δημιουργία συμπαγών, ελαφρών συστημάτων τετρακίνησης που συνεργάζονται άψογα με τα νέας γενιάς εξελιγμένα ηλεκτρονικά τα οποία ενσωματώνονται πλέον τα αυτοκίνητα, δίνοντας ένα μεγάλο πλεονέκτημα σε περισσότερα οδηγικά σενάρια και ανάγκες. Έτσι, υπάρχουν τετρακίνητα σε όλη τη γκάμα αμαξωμάτων, μεγεθών και κατασκευαστών. Από το πρωτόλειο Jimny μέχρι το Audi A6 και από το Dacia Duster μέχρι το Mercedes-Benz EQC και το Ford Ranger Raptor, όλα είναι οχήματα που μπορούν με μια πλειάδα τεχνολογιών να μεταφέρουν κίνηση και στους δύο άξονες με μηχανικά ή ηλεκτρονικά μέσα με μόνιμη ή μερική τετρακίνηση.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, σε περίπτωση αναζήτησης νέου οχήματος,  προτιμήστε ένα τετρακίνητο (με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα «φορά» και τα κατάλληλα ελαστικά). Οι ικανότητες του μαζί με μια ακόμη παράμετρο, αυτήν της απόστασης του πατώματος από το έδαφος, μπορούν να «θωρακίσουν» εσάς και τους αγαπημένους σας σε μια χώρα όπου το οδηγικό απρόσμενο (πλημμύρες, λακκούβες, κ.λπ.) αλλά και η (ευτυχώς ακόμα) ελευθερία μετακίνησης σε έναν δασικό δρόμο ή σε μια παραλία είναι δεδομένη.