CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

Δοκιμάζουμε: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS 12/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Στην κατηγορία με τη μεγαλύτερη άνθηση στην Ευρώπη αυτήν των συμπαγών SUV και crossovers, με νέα μοντέλα να βγαίνουν κάθε μέρα από τις γραμμές παραγωγής εμείς τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε να τα δοκιμάζουμε σε κάθε λογής πλαγιά και χωματόδρομο. Στην κατηγορία όμως τούτη, πολλοί είναι αυτοί που αποφεύγουν να κάνουν κάτι σημαντικό: να εξοπλίσουν το μικρό τους αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου και με τετρακίνηση. Μέσα λοιπόν σε αυτή τη γενική… «αβλεψία» η Ford πρόσθεσε μέσα σε μια σειρά αναβαθμίσεων και τετρακίνηση. Βεβαίως το πρώτο EcoSport της νέας εποχής που δοκιμάζουμε εδώ είναι το αποκλειστικά προσθιοκίνητο 1.0 EcoBoost με την τρομερή βερσιόν των 140 ίππων.

Κατά αρχάς η Ford κράτησε την ίδια πλατφόρμα (αυτήν του Fiesta) η οποία ούτως ή άλλως είναι εξαιρετική σε δομικά στοιχεία και μηχανολογική επάρκεια με εκτεταμένη χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Από εκεί και μετά όμως πήρε κάποιες γρήγορες αλλά όχι βιαστικές αποφάσεις. Εκ πρώτης έκανε το εμπρός μέρος πιο καλλίγραμμο φέρνοντας το νέο EcoSport πιο κοντά στο Kuga από ό,τι στο…Edge ή το Tourneo. Όντως, όλο το εμπρός μέρος θαρρείς και είναι η μάσκα του Kuga που….μπήκε στο πλύσιμο. Αυτό είναι καλό, διότι συνάμα έχει βελτιωθεί αυτή η αίσθηση της ποιότητας που αποπνέει η σχεδίαση. Στη δε έκδοση ST-Line της δοκιμής μας εκτός από τα όμορφα φώτα ημέρας LED υπάρχουν σπέσιαλ πολυεδρικοί προβολείς, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, μαύρες ράγες οροφής και ανθρακί 17άρες ζάντες αλουμινίου, διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή και σηματάκια ST-Line για να μην ξεχνιόμαστε. Συνολικά το νέο EcoSport είναι ελάχιστα μεγαλύτερο σε όλες του τις διαστάσεις και κατά τι βαρύτερο. Για να καταλάβετε το βάθος της ανανέωσης και της ζέσης της φίρμας σε ό,τι έχει να κάνει με την ανανέωση στο design, μέχρι και τα ελαστικά της Vredestein, τα Sportrac 5 είναι σχεδιασμένα από τον διάσημο σχεδιαστή Giugiaro (είναι μάλιστα εξαιρετικά σε ησυχία και κράτημα).

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • FORMULA 1 TEAM ORDERS 15/12

    Formula 1: 60 χρόνια... διαταγών!

    Μπορεί τα team orders να επιτρέπονται και με τον… νόμο εδώ και μερικά χρόνια, εντούτοις δεν παύουν να… εξοργίζουν τους φανατικούς της Formula 1. Με αφορμή τα πρόσφατα συμβάντα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ξετυλίγουμε το κουβάρι της ιστορίας των team orders στην...