CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 SUBARU

Δοκιμάζουμε το Subaru Outback 2.0T D 150PS CVT 18/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

KΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ

Δεν είναι καινούργιο καθώς «κυκλοφορεί ανάμεσά μας» εδώ και μία διετία. Ομως μόλις πριν από λίγες ημέρες μπορέσαμε να οδηγήσουμε και στην Ελλάδα -έστω κι αν ήταν αυτοκίνητο με ιταλικές πινακίδες- το Subaru Outback, χάρη στις ενέργειες της Πλειάδες Μότορς, του επίσημου εισαγωγέα της ιαπωνικής φίρμας στη χώρα μας. Για να δώσουμε μια εικόνα του τι εστί Legacy σήμερα, να αναφέρουμε ότι η πρώτη προτεραιότητα των Ιαπώνων ήταν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο «που να μπορεί να πάει οπουδήποτε και να κάνει οτιδήποτε, προσφέροντας χώρο και πρακτικότητα». Αυτό για το «είναι».

Το «φαίνεσθαι» μας λέει ότι διαθέτει φωτιστικά σώματα και μάσκα που θυμίζουν την οικογένεια των μοντέλων Subaru, σε ένα μακρύ αμάξωμα μήκους 4,81 μέτρων που μας θύμισε κάτι από V90 Cross Country στο οποίο Outback κρύβεται η πολυετής εμπειρία μιας από τις κορυφαίες εταιρείες τετρακίνητων του κόσμου. Αλλά η αλήθεια είναι ότι κρύβεται με μια δόση εσωστρέφειας. Το αυτοκίνητο είναι μεγάλο αλλά δεν προκαλεί, είναι μοντέρνο αλλά δεν χρησιμοποιεί σχεδιαστικά πυροτεχνήματα για να ωραιοποιήσουν ένα form-follows-function αμάξωμα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • FORMULA 1 TEAM ORDERS 15/12

    Formula 1: 60 χρόνια... διαταγών!

    Μπορεί τα team orders να επιτρέπονται και με τον… νόμο εδώ και μερικά χρόνια, εντούτοις δεν παύουν να… εξοργίζουν τους φανατικούς της Formula 1. Με αφορμή τα πρόσφατα συμβάντα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ξετυλίγουμε το κουβάρι της ιστορίας των team orders στην...