Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volkswagen T-ROC


Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πρώτη μας οδηγική επαφή στο εξωτερικό οδηγούμε και στη χώρα μας το νέο, πολλά υποσχόμενο συμπαγές SUV της Volkswagen το T-ROC.

  • 20/12/2017

Η αρχή είχε γίνει μέσα καλοκαιριού με το Arteon όταν είδαμε ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο να πλασάρεται ως το αύριο της Volkswagen. Τώρα λοιπόν σειρά είχε ένα μοντέλο –το πρώτο της Volkswagen- στην κατηγορία των συμπαγών SUV να προκαλέσει έκπληξη με το design, τις εφαρμοσμένες τεχνολογίες και την πληρότητά του σε όλα τα επίπεδα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A και ετυμολογικά το “Τ” στο όνομα του T- ROC αναφέρεται στα Tiguan και Touareg. Το ROC στο όνομα προήλθε από το αγγλικό rock [=κουνάω/βράχος/μουσική ροκ]. Με μήκος 4,23, πλάτος 1,82 και ύψος 1,57 μέτρα έχει τις ιδανικές αναλογίες για να είναι όσο συμπαγές, ευρύχωρο αλλά και δυναμικό σε αναλογίες πρέπει. Έχει μοναδικά σχεδιαστικά ευρήματα που το καθιστούν ελκυστικό, φουτουριστικό και με 24 συνδυασμούς διχρωμίας αμαξώματος/οροφής αρκετά νεανικό.

Το εσωτερικό επιφυλάσσει εκπλήξεις αν προτιμηθεί στις εκδόσεις με διχρωμία. Επίσης μπορεί να ενσωματώσει Active Info Display, την 11,7 ιντσών οθόνη που αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων, νέα συστήματα πολυμέσων με οθόνη αφής και αισθητήρες εγγύτητας. Αλλά και μια πλειάδα συστημάτων τις οποίες και το T-ROC διαθέτει στάνταρ από τη βασική έκδοση όπως Front Assist με City Emergency Braking [πέδηση έκτακτης ανάγκης], Pedestrian Monitoring [παρακολούθηση κίνησης πεζών], Ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας [Lane Assist], Multi Collision Braking [αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση], Pre-Crash - Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών αλλά και Fatigue Detection - Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.

Συνολικά και σταδιακά θα διατίθεται με τρεις βενζινοκινητήρες (TSI) και τρεις πετρελαιοκινητήρες (TDI), σε τρία επίπεδα ισχύος: 115 PS, 150 PS και 190 PS. Οι εκδόσεις των 115 PS προσφέρονται με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για τους κινητήρες των 150 PS, διατίθεται μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7). Ο βενζινοκινητήρας των 150 PS είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων). Οι δύο κινητήρες των 190 PS είναι εφοδιασμένοι με DSG 7 και 4ΜΟΤΙΟΝ ως στάνταρ.

Στη διάθεσή μας είχαμε το εισαγωγικό μοντέλο από άποψη κινητήρων το 1.0 TSI 115 PS. Με ελαστικά 17 ιντσών της Falken και με τη γνωστή προθυμία του τρικύλινδρου κινητήρα των 999 cc ταξιδέψαμε στην εθνική με καλό επίπεδο ησυχίας και ελέγχου. Όταν άρχισαν τα ορεινά, φιδίσια κομμάτια προς τα Τρίκαλα Κορινθίας όπου και έγινε η δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου, η συνεργασία του κινητήρα με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ήταν πολύ καλή, τόσο που επέτρεπε μέχρι και ένα σχετικά γρήγορο τέμπο με κατανάλωση που δεν ξεπέρασε τα 7 l/100 km. Οι κλίσεις στις στροφές δεν ήταν μεγάλες και το τιμόνι βοήθησε αρκετά όντας καλό σε σαφήνεια. Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές οι οποίες είναι οι παρακάτω.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

1.0 TSI 115PS DISCOVER                999 / 115              € 19.650

1.0 TSI 115PS ADVANCE                 999 / 115              € 21.250

1.5 TSI 150PS ADVANCE                 1.498 / 150          € 23.950

1.5 TSI 150PS EXPERIENCE            1.498 / 150          € 25.850

1.5 TSI 150PS ADVANCE DSG7     1.498 / 150          € 24.850

1.5 TSI 150PS EXPERIENCE DSG7 1.498 / 150          € 27.050

2.0 TSI 190PS EXPERIENCE 4MOTION DSG7 1.984 / 190    € 32.250

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

2.0 TDI 150PS ADVANCE 4MOTION           1.968 / 150          € 26.700

2.0 TDI 150PS EXPERIENCE 4MOTION      1.968 / 150          € 30.850

2.0 TDI 150PS ADVANCE 4MOTION DSG7 1.968 / 150        € 27.900

2.0 TDI 150PS EXPERIENCE 4MOTION DSG7 1.968 / 150    € 32.150