To Bandini Dora Barchetta είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό supercar


ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΟΛΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΙΚΡΟ «ΚΑΡΟΣΕΡΙΣΤΑ» ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 4/3/2020

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα η κατασκευή ενός τέτοιου supercar μηδενικών ρύπων είναι αναμφίβολα πιο εύκολη από ό,τι ενός συμβατικού. Έστω και με μια σχετική υποστήριξη από άλλες εταιρίες, όπως στην περίπτωση του Pininfarina Battista που βασίζεται στο Rimac.

Μία εταιρία με κυρίως σχεδιαστικό ενδιαφέρον είναι η GFG που παρουσίασε στην «κεκλισμένων των θυρών» έκθεση της Γενεύης ένα πολύ ενδιαφέρον concept car από τα τρία συνολικά που ετοιμάζει για φέτος. Και αν τα GFG δεν σας λένε κάτι τότε να πούμε πως προέρχονται από τους ιδρυτές της εταιρίας Giorgetto και Fabrizio Giugiaro.

Πατέρας και γιός υποστηρίζουν πως το μήκους 4,8 μέτρων Bandini Dora είναι ένα ηδονικό ανοιχτό διθέσιο σπορ αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε με επιρροές από το Bandini της δεκαετίας του 1950 και με δύο χαρακτηριστικά τόξα από τα πλάγια. Κάτι που είναι εμφανές από το μπροστινό μέρος, αν και οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες μας παραπέμπουν στο πρότυπο της Lamborghini.

Ως Barchetta το πάνω μέρος είναι ανοιχτό και το σχήμα του παρμπρίζ είναι εμπνευσμένο από τα μονοθέσια της Formula 1, ενώ το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι αλουμινένιο. Πηγή ισχύος αποτελεί μια μπαταρία 90 kWh που προσφέρει αυτονομία για πάνω από 450 km. Η GFG αναφέρει πως το Bandini Dora είναι τετρακίνητο με συνδυασμένη ισχύ στα 400 kW (545 PS), ροπή στα 680 Nm, με 0-100 km/h σε 3,3 sec και τελική περιορισμένη στα 250 km/h/.