13 μοντέλα -και SUV- σε 3 χρόνια, το πλάνο της Maserati


ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, Η MASERATI ΔΕΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΛΛΑ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΤΙΝΑΞΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ ΤΗΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 14/9/2020

Η αλλαγή στρατηγικής είναι κάτι που έχει συμφωνηθεί από την εταιρία και τον όμιλο FCA και το μόνο που απομένει είναι να τη βλέπουμε να πραγματοποιείται. Ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος της Maserati, Davide Grasso, υποσχέθηκε 13 νέα μοντέλα μέχρι το 2023, τα 7 εκ των οποίων θα παρουσιαστούν μέσα στο 2022.

Το πρώτο εξ αυτών το έχουμε ήδη γνωρίσει. Πρόκειται για την MC20 που παρουσιάστηκε πρόσφατα και, κατά κοινή ομολογία, δέχτηκε κολακευτικά σχόλια. Αξίζει, δε, να αναφερθεί πως όλη η διαδικασία της εξέλιξής του διήρκεσε μόλις 2 έτη, κάτι που κάνει αρκετούς φίλους της Alfa Romeo να υποστηρίζουν ότι πρόκειται για την επόμενη 8C, η οποία ακυρώθηκε από τα πλάνα της μιλανέζικης φίρμας και δόθηκε προίκα στη Maserati… Η MC20 είναι ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο με τρίλιτρο, εξακύλινδρο μοτέρ 630 PS. Αργότερα θα τη δούμε σε ανοικτή εκδοχή ενώ θα ακολουθήσει και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση.

Τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, θα είναι ένα νέο GT και ένα Gran Cabrio. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Francesco Tonon, επί κεφαλής παγκόσμιου προϊοντικού σχεδιασμού και marketing της φίρμας, «η ηλεκτροκίνηση ταιριάζει αρμονικά με το DNA της μπράντας Maserati». Το μενού περιλαμβάνει επίσης υβριδικές εκδόσεις των υπαρχόντων Ghibli και Levante ενώ σχεδόν δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η επόμενη γενιά της Quattroporte, αφού η αγορά της Κίνας αρέσκεται σε πολυτελή sedan.

Ο πολύς ντόρος, πάντως, αναμένεται να γίνει με το SUV της εταιρίας, το οποίο προγραμματίζεται να σταθεί απέναντι στην Porsche Macan και στις μεγαλύτερες εκδόσεις των BMW X3/ Mercedes-Benz GLC. Ουσιαστικά θα είναι μία κατηγορία κάτω από τη Levante, σε μία αγορά που εμπορικά γνωρίζει ιδιαίτερη ανάπτυξη.