2024 Hyundai Santa Fe: Τα σημεία-κλειδιά της 5ης γενιάς του 7θέσιου SUV


Οι... χαμηλές πτήσεις της ριζικά ανανεωμένης facelift έκδοσης του Hyundai Santa Fe, επιταχύνουν το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς. Ποιες αλλαγές "μαγειρεύουν" οι Κορεάτες;

  • 4/4/2022

Σε μια ριζική ανανέωση του Santa Fe προχωράει με γοργούς ρυθμούς η Hyundai προκειμένου να το βγάλει στην αγορά το συντομότερο δυνατό και να καλύψει το χαμένο έδαφος που δημιουργήθηκε από την κυκλοφορία του άκρως επιτυχημένου εμπορικά, Kia Sorento.

To project της ανάπτυξης της πέμπτης γενιάς του Santa Fe φέρει την κωδική ονομασία MX5 και σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Κορέα, το χρονοδιάγραμμα της αποκάλυψης θα έρθει πιο γρήγορα σε σχέση με το αρχικό πλάνο λόγω των χαμηλών... πτήσεων που σημείωσε η facelift έκδοση που παρουσιάστηκε το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Θυμίζουμε πως η Hyundai δεν εμφανίστηκε “τσιγκούνα” με τις αλλαγές και προχώρησε σε ριζικές παρεμβάσεις αλλάζοντας σχεδόν τα πάντα στην ανανεωμένη πρόταση. Μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε και νέα πλατφόρμα κάτι που συμβαίνει πολύ σπάνια σε facelift παρουσιάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Ένα από τα renderings ανεξάρτητων σχεδιαστών που έχουν εμφανιστεί στην Κορέα.
Ένα από τα renderings ανεξάρτητων σχεδιαστών που έχουν εμφανιστεί στην Κορέα.

Ένα από τα “θέματα” που σκοπεύουν να διορθώσουν οι Κορεάτες είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία, η οποία μετά το τελευταίο facelift έγινε αντιληπτό ότι δεν κατάφερε να τραβήξει το κοινό.

Από εκεί και πέρα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η αλλαγή του εμπορικού σήματος με αιχμή του δόρατος τη χρησιμοποίηση ενός ανανεωμένου σχεδιαστικά logo. Πρόκειται για μία στρατηγική κίνηση που ασπάζονται όλο και περισσότεροι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να οπτικοποιήσουν την αλλαγή σελίδας της εκάστοτε εταιρείας.

Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε δει πρόσφατα εταιρείες όπως η Renault, η Dacia, η Kia, η BMW αλλά και πολλές άλλες να προχωρούν στη ριζική ανανέωση του λογοτύπου τους. Σε αυτές προσθέστε και τη Hyundai.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο που αναμένεται να δούμε στην επερχόμενη πρόταση αφορά τις διαστάσεις του μοντέλου. Το λανσάρισμα του νέου Tucson έφερε τη διαφορά στο μήκος των δύο αυτοκινήτων μόλις στο 1 cm (4.785 mm έναντι 4.630 mm) και αυτή η εξέλιξη αναμένεται να "σπρώξει" το νέο Santa Fe προς τα επάνω, ώστε να "πατήσει" γερά στη D-SUV κατηγορία στην οποία είχε ηγετική θέση μέχρι πρότινος.

Τέλος, αναφορικά με τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα είναι βέβαιο ότι η Hyundai θα συνεχίσει και στη νέα γενιά να βαδίζει στο... εξηλεκτρισμένο μονοπάτι παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων υβριδικές αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Με το project ΜΧ5 να έχει πατήσει γκάζι ώστε να παρουσιαστεί το νέο μοντέλο κατά 8-10 μήνες νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό, μη σας φανεί περίεργο αν το προσεχές διάστημα εμφανιστούν οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες. Λογικά τότε θα είμαστε σε θέση να μάθουμε πολλά περισσότερα από τα στοιχεία της νέας πρότασης.

Πηγή: thekoreancarblog.com