Abarth 124 GT με hardtop από ανθρακονήματα


ΜΙΑ ΚΟΥΠΕ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ROADSTER ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΗ ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.

  • 1/3/2018

Στο σαλόνι της Γενεύης που ξεκινά την επόμενη εβδομάδα θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση το 124 GT. Η ειδοποιός διαφορά έχει να κάνει με την αντικατάσταση της μαλακής οροφής από μία hard-top οροφή η οποία είναι κατασκευασμένη από κάρμπον και ζυγίζει 16 kg. Σύμφωνα με τους Ιταλούς η σκληρή οροφή μπορεί να αποσυνδεθεί γρήγορα και εύκολα και να αποθηκευτεί σε κάποιο χώρο, σε αντίθεση με την αναδιπλούμενη hard-top του Mazda MX-5.

Πέρα από την κάρμπον οροφή το Abarth 124 GT «φοράει» νέες σχεδιαστικά και ελαφρύτερες (κατά 3 kg) ζάντες τις OZ. Συγκεκριμένα, το GT φτάνει τα 1.073 kg όταν το νορμάλ 124 έχει απόβαρο 1.060 kg. Με εξαίρεσε ορισμένες άλλες αισθητικές αλλαγές, από πλευράς μηχανικών μερών δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Έτσι, την κίνηση του 124 GT εξακολουθεί να έχει ο turbo 1.400άρης που αποδίδει 170 PS και 250 Nm ροπής με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 6,8 sec και την τελική να φτάνει τα 232 km/h.

Μαζί με 124 GT θα παρουσιασθεί και τo Abarth 695 Rivale. Πρόκειται για μια ειδική έκδοση, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Riva, την παγκοσμίου φήμης ιταλική κατασκευάστρια εταιρία γιοτ. Κάτω από το καπό του 698 Rivale κρύβεται ο ίδιο 1.400άρης κινητήρας που εδώ αποδίδει 180 PS και ροπή 250 Nm. Ο λόγος βάρους/ισχύος του 695 Rivale, είναι όσο ενός πραγματικού supercar (5.8 kg/PS με βάρος 1.045 kg) και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές: τελική ταχύτητα 225 km/h και μόλις 6,7 sec (6,9 sec με σειριακό κιβώτιο) για επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h.